راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه داتا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در الکامپ 27

داتا در نظر دارد تا در نمایشگاه الکامپ امسال و طی همکاری با آکادمی تژ، اقدام به برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین «حاکمیت داده؛ رکن اساسی سازمان داده‌محور» و «اعتبارسنجی مشتریان به‌وسیله روش‌های یادگیری ماشین» کند.  

شرکت در این کارگاه‌ها که باهدف انتقال تجارب و معرفی آخرین پیشرفت‌های ایجاد شده در حوزه برگزار می‌شود، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. این کارگاه‌ها در محل غرفه تفتا واقع در سال 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهند شد.

در کارگاه «حاکمیت داده؛ رکن اساسی سازمان داده‌محور» که روز شنبه ساعت 13 تا 13:30 برگزار خواهد شد، رویا حمزه، مدیر تیم حاکمیت داده شرکت داده و اعتبارسنجی تجارت ایرانیان (داتا) به بیان تجربیات این شرکت در زمینه پیاده‌سازی چنین پروژه‌هایی در سازمان‌هایی مانند بانک تجارت می‌پردازد.

بر اساس جزئیات ارائه شده از سوی تیم برگزارکننده، شرکت‌کنندگان در این کارگاه، بعد از آشنایی با مفاهیمی همچون ارزش‌آفرینی از داده‌ها برای کسب‌وکار، بااهمیت کیفیت داده در سازمان که یکی از نمودهای اجرای درست حاکمیت داده است، آشنا خواهند شد.

در کارگاه دیگر با عنوان «اعتبارسنجی مشتریان به‌وسیله روش‌های یادگیری ماشین» نیز که روز یکشنبه ساعت 10 تا 10:30 برگزار می‌شود، فردین صبوری، مدیر تیم تحلیل داده و هوش مصنوعی شرکت داتا، تجربیات این شرکت را در زمینه به بیان تجربیات این شرکت در زمینه مدیریت پروژه‌های هوش تجاری و تحلیل داده در سازمان‌هایی مانند بانک تجارت بازگو خواهد کرد. هدف داتا از برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر مدیران سازمان‌ها و نهادهای مالی با مبحث اعتبارسنجی مشتریان از طریق فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند در زمان مقرر، در محل غرفه تفتا واقع در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران حاضر شده و از مباحث موردبحث بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان برای آشنایی با برنامه‌های دیگر کارگاه‌های آکادمی تژ در الکامپ امسال نیز می‌توانند به صفحه این مرکز در شبکه اجتماعی لینکدین سر بزنند.

بیست‌و‌هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، از نهم تا دوازدهم تیرماه 1403 از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.