راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پوشه به متریکس پیوست / امکان ایجاد تعامل داده‌محور برای دیجیتال‌مارکترها

متریکس پلتفرم یکپارچه اتریبیوشن و اتومیشن در ایران است که به‌تازگی پوشه به آن اضافه ‌شده است و از این پس پوشه به‌عنوان کانال اختصاصی ارسال خودکار پیام در محصول اتومیشن متریکس، به ارائه خدمات خود به مشتریان ادامه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی متریکس، این مجموعه یک پلتفرم هوشمند آنالیز موبایل‌مارکتینگ است که در نقش یک ابزار تحلیلگر عمل کرده و به بازاریابان و صاحبان اپلیکیشن‌های موبایلی کمک می‌کند نتایج کمپین‌ها و تبلیغات‌شان را در قالب گزارش‌های شفاف و قابل‌ فهم مشاهده کنند و در نتیجه برای استراتژی بازارایابی خود بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.


آنچه باید درباره پوشه بدانید


پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان در بستر وب و موبایل است که از سال ۹۴ فعالیتش را به‌عنوان زیرساخت ارسال پوش‌نوتیفیکیشن شروع کرد و به مرور جای خود را بین صاحبان اپلیکیشن و وب‌سایت باز کرد و تبدیل به سرویسی پرطرفدار شد.

کسب‌و‌کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام‌های شخصی‌سازی‌شده در بهترین زمان، می‌توانند مشتریان فعلی‌شان را حفظ کنند و نرخ بازگشت آنها را افزایش دهند؛ آنها این پیام‌های خودکار را می‌توانند از طریق کانال‌های پوش‌نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس، ایمیل و پیام‌های درون‌برنامه‌ای ارسال کنند.

با پیوستن پوشه به متریکس، از این پس مشتریان می‌توانند از مزیت‌هایی که در ادامه توضیح داده شده بهره‌مند شوند:

در متریکس برای استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن یک SDK یکپارچه طراحی شده است؛ یعنی کسب‌و‌کارها برای استفاده از تمامی خدمات اتریبیوشن و اتومیشن در پنل متریکس، تنها یک SDK را پیاده‌سازی می‌کنند، همچنین آنها با پیاده‌سازی این SDK می‌توانند از سایر ابزارهای مارکتینگ‌اتومیشن مانند ساخت جرنی و سگمنتیشن و… نیز بهره‌مند ‌شوند و از داده‌های اتریبیوشن نیز در بخش‌های مختلف مانند بخش‌بندی مشتریان‌شان استفاده کنند.

در نهایت کسب‌و‌کارها با استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن به طور هم‌زمان، پیام درست را در زمان درست و به مخاطب درست می‌رسانند.

در واقع می‌توان گفت پیوستن پوشه به متریکس، امکان ایجاد یک تعامل داده‌محور را برای دیجیتال‌مارکترها فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و تنها در یک پنل، تمام فعالیت‌‌ و اقدامات مشتریان خود را رصد کنند و بر اساس آن، با مشتریان خود یک تعامل شخصی‌سازی‌شده بسازند.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات پنل متریکس، می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

منبع متریکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.