پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک موسسه اعتباری ثامن / راهنمای آموزشی
تلفنبانک موسسه اعتباري ثامن به صورت 24 ساعته و در تمامي روزهاي هفته در خدمت مشتريان ميباشد. اين سيستم يکي از سامانههاي مهم بانکداري الکترونيک ميباشد که به صورت لحظهاي و بدون وقفه (Online Real-time) در تمام ساعات شبانهروز اطلاعات لازم را در خصوص کليه حساهاي ريالي مشتريان ارائه ميدهد.
.
نحوه فعالسازی تلفنبانک ثامن
شما ميتوانید با مراجعه به شعبه افتتاحکننده حساب خود، ضمن تکميل فرم مربوطه و ارائه به متصدي ذيربط، درخواست فعالسازي تلفنبانک را براي حسابهاي خود انجام دهید. پس از ثبت درخواست، پيامکي حاوي رمز اول و دوم براي شما ارسال شده و پس از دريافت پيامک، تا 24 ساعت براي تماس با شماره 02189530 و فعالسازي اوليه تلفنبانک، فرصت خواهید داشت. در غير اين صورت رمزهاي دريافتي غيرفعال شده و ميبايست مجدداً به شعبه مراجعه نمايید.
پس از برقراري تماس با شماره 02189530 مي توانيد از خدمات تلفنبانک استفاده نماييد.
.
انواع خدمات تلفنبانک موسسه اعتباری ثامن
- مبتني بر حساب
- مبتني بر کارت
.
خدمات مبتنی بر کارت
در اين حالت ميبايست شماره کارت را وارد نمود. در صورت صحت اطلاعات وارده، رمز عبور دوم از مشتري درخواست میشود که با ورود رمز صحيح، خدمات ذيل براي مشتري خوانده ميشود:
- موجودي
- پنچ گردش آخر حساب
- مسدود کردن کارت
.
خدمات از طريق حساب
در اين حالت ميبايست شماره حساب به صورت کامل وارد شود و در صورت صحت اطلاعات، رمز عبور اول از مشتري درخواست شده که با ورود رمز صحيح، خدمات ذيل براي مشتري خوانده ميشود:
سه گردش آخر حساب
- گردش حساب از طريق نمابر
- تغيير رمز
- موجودي حساب
.
خدمات ويژه
- پرداخت قسط
- تغيير رمز دوم
- پرداخت اقساط
- غيرفعال کردن تلفنبانک