راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرارداد انحصاری دو شرکت انیاک و شرکت Topwise تمدید شد

با اجرای موفقیت‌آمیز فاز یک تولید دستگاه‌ کارت‌خوان در سال اول، شرکت فن‌آوران انیاک رایانه و شرکت Topwise قرارداد انحصاری تولید، فروش و خدمات خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کردند. بر مبنای این قرارداد، شرکت انیاک نماینده تولید انحصاری، فروش و خدمات پس از فروش پایانه‌های فروشگاهی شرکت تاپ‌وایز از جمله MP35P،T1 و… خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فن‌آوران انیاک رایانه،‌ در اولین قدم از مهرماه 1401 تولید کارت‌خوان‌های اندرویدی MP35P شرکت تاپ‌وایز در کارخانه انیاک شروع شد و در ادامه با توسعه و افزایش ظرفیت‌های کارخانه، تولید انواع دیگر دستگاه‌های کارت‌خوان مورد نیاز بازار از جمله T1،T1Proو M3P در دستور تولید قرار گرفت.

شرکت فن‌آوران انیاک رایانه در سال 1398 با توجه به نیاز روزافزون کسب‌وکارها و تأمین‌کنندگان خدمات پرداخت کشور اقدام به راه‌اندازی خط تولید انواع مختلف کارت‌خوان در کارخانه انیاک کرد. در این کارخانه علاوه بر راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ دستگاه‌های کارت‌خوان، بهسازی و تعمیرات تخصصی پایانه‌های فروشگاهی نیز صورت می‌گیرد. کارخانه انیاک شامل پنج خط تولید مجزا با ظرفیت تولید بیش از 300 هزار دستگاه در سال است که می‌تواند با توجه به نیاز بازار نسبت به تولید انواع کارت‌خوان اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.