راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای تسهیلات اعتباری چهارمیلیون‌تومانی گردشگری به بازنشستگان کشور

محمود مرتضایی‌فرد، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم‌شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری چهارمیلیون‌تومانی «سفر» به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش به‌صورت قرض‌الحسنه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این تسهیلات بانکی به مبلغ چهار میلیون تومان با دوره بازپرداخت یک‌ساله و نرخ کارمزد چهار درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

محمود مرتضایی‌فرد گفت: «بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک‌هزینه سفر که تابع شرایط بهره‌مندی از سهمیه تورهاست، می‌توانند از تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه چهارمیلیون‌تومانی نیز بهره‌مند شوند. متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق سایت درگاه خدمات الکترونیکی یا از طریق لینک طرح‌های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین‌گلف متصل شده و در تورهای تعریف‌شده این شرکت  ثبت‌نام کنند.

او اضافه کرد: «پس از انجام ثبت‌نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین‌گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ چهار میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقی‌مانده به‌صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می‌شود.»

لازم به یادآوری است خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین‌گلف با نام سامانه «خاتم‌تور» به بازنشستگان عزیز تحت پوشش ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند از طریق این لینک یا از طریق مراجعه به شرکت پرشین‌گلف یا تماس با آن شرکت با شماره‌تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ از فرایند ارائه این خدمات و تورهای شرکت مطلع شوند.

منبع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.