راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری شاکیلید با کارگزاری بانک صنعت و معدن در احراز هویت سجام

شاکیلید در جدیدترین اقدام خود در راستای توسعه سرویس احراز هویت غیرحضوری سامانه سجام، با کارگزاری بانک صنعت و معدن آغاز به همکاری کرده است.

شاکیلید با ارائه سرویس احراز هویت خود به کارگزاری بانک صنعت و معدن، همکاری با شانزده بانک‌، کارگزاری‌ و مؤسسه مالی و اعتباری دیگر را در کارنامه‌ خود دارد. سرویس سریع و آسان احراز هویت سجام شاکیلید پیش از این توسط شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، بانک پارسیان، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی، کارگزاری آرمون بورس، کارگزاری دانا، کارگزاری سهام‌گستران شرق، کارگزاری دانایان، کارگزاری حافظ، شرکت کارگزاری مهرآفرین، کارگزاری سینا، بانک آینده، کارگزاری پیشرو و شرکت کارگزاری بانک آینده مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.  


ویژگی‌های سرویس احراز هویت سجام شاکیلید


شاکیلید با هدف ایجاد بستری برای تقویت فضای اعتماد عمومی در بین کسب‌وکارها و همچنین تکمیل زنجیره اعتماد و تمرکز بر آسان‌سازی فرایند احراز هویت، خدمات خود را ارائه می‌دهد. به کارگیری سرویس احراز هویت شاکیلید صرف هزینه و زمان برای مشتریان را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌­دهد. این موضوع، جلب رضایت نیمی از ارائه‌کنندگان سرویس احراز غیرحضوری سجام از راهکار شاکیلید را در پی داشته است. همچنین سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف و طراحی تحت وب، احراز هویت شاکیلید را بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا می‌کند. یکپارچگی فرایند احراز هویت در این سامانه نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

شاکیلید در همین راستا سرویس احراز هویت بیومتریک عمومی خود با عنوان «آشنامی» که پیش از این در سامانه ثنای قوه‌ قضائیه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود را در اختیار عموم کسب‌وکارها قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.