پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دیجیپی حضور شرکتهای صنعت بیمه را در پلتفرم دیجی کالا فراهم کرد
دیجیپی، بازوی فینتک و اینشورتک گروه دیجیکالا، با همکاری یکی از شرکتهای معتبر بیمه و با ارائه بیمه روی تجهیزات الکترونیکی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا و ایجاد تجربه یکپارچه کاملاً آنلاین و متفاوت، به صورت رسمی، وارد صنعت بیمه شد.
بنابر اعلام روابط عمومی دیجیپی، این شرکت، طی یک سال گذشته با شناخت و طراحی و ایجاد زیرساختهای مناسب، مقدمات حضور مؤثر شرکتها و بازیگران بیمه برای ارائه این خدمت را فراهم کرده و اکنون این خدمت به طور رسمی در دسترس خریداران تجهیزات الکترونیک در پلتفرم دیجی کالا قرار گرفته است.
گفتنی است فاز آزمایشی این خدمات از دی ماه ۱۴۰۰ برای خریداران تجهیزات الکترونیک در دیجیکالا آغاز شده بود که با توجه به استقبال کاربران، از اواسط تیر ماه سال جاری به صورت رسمی در دسترس همه خریداران تجهیزات الکترونیک قرار گرفت.
برای استفاده از بیمه روی کالاهای دیجیتال، مانند انواع گوشی، تبلت، کنسول بازی و لپتاپ و در آینده کلیه کالاهای دیجیتال خانگی و همین طور اداری، کافی است هنگام خرید از فروشگاه دیجیکالا، گزینه بیمه تجهیزات دیجیتال را فعال و کالا را همراه بیمه به سبد خرید خود اضافه کنید.
برای استفاده از بیمهنامه تجهیزات الکترونیکی دیجیپی هم در صورت بروز خسارت، کافی است ظرف مدت حداکثر پنج روز بعد از آن، از طریق تلفن، ایمیل، پنل کاربری دیجیپی و در آینده از طریق پنل کاربری کاربران دیجیکالا به راحتی به مرکز هماهنگی و رسیدگی به خسارات دسترسی پیدا و اعلام خسارت کنید.
در گام بعدی، کارشناس مرتبط به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و وسیله دیجیتالی، جعبه و ملزومات آن را تحویل گرفته و مدارک و مستندات بیمهشده را بررسی میکند.
در نهایت خسارات ناشی از ریسکهای مندرج در بیمهنامه بدون نیاز به حضور فیزیکی بیمهگزار صرفا با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هر گونه حضور فیزیکی، با در نظر گرفتن کمترین فرانشیزها و همینطور بدون هزینه استهلاک جبران میکند تا کاربردپذیری و سهولت استفاده از بیمه را برای خریداران به حداکثر برساند.
گفتنی است در تمام مراحل رسیدگی و پرداخت خسارات، بیمهگزار از چگونگی پیشرفت و نتایج آن مطلع خواهد شد.
شرکت دیجیپی طراحی و ایجاد زیرساختهای خدماترسانی خود در حوزه بیمه را از ارائه بیمه برای دستهبندی کالای دیجیتال در دیجیکالا آغاز کرده و بهزودی گستره این خدمات را در چارچوب ضوابط و آییننامههای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به صورت هوشمندانه افزایش خواهد داد تا گروه دیجیکالا حضور پررنگتری در حوزه اینشورتک و ارائه خدمات بیمه با تجربه متفاوت و مبتنی بر تکنولوژی با اولویت هم افزایی با همه ذینفعان صنعت بیمه از جمله نمایندگان و کارگزاران، در کشور ایران داشته باشد.