راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ترکیب هیئت‌مدیره نگاه پرداخت تغییر کرد / سریر سماوی جایگزین مطیعی شد

امین مطیعی در مراسمی با حضور حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه از هیئت‌مدیره شرکت نگاه پرداخت خارج شد و سریر سماوی كه پیش‌ از این معاون فنی و زیرساخت شرکت نگاه پرداخت بود جایگزین او شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ نگاه، حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در این مراسم که با حضور مدیران شرکت برگزار شد، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای امین مطیعی در مسئولیت جدیدش گفت: «مطیعی دوست و برادری خوش‌فکر، توانمند و خوش‌آتیه بود که با حضورش در حوزه پرداخت الکترونیک اثرات مثبتی بر جای گذاشت.»

امین مطیعی پیش‌ از این نایب‌رئیس و عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت نگاه پرداخت بود. او به‌تازگی مسئولیت مدیرعاملی شرکت پرداخت نوین آرین را بر عهده‌ گرفته است.

اسلامی همچنین از سریر سماوی به‌عنوان فردی که در دل بانک کارآفرین پله‌های ترقی را پیموده و با کوله‌باری از تجربه، همچنان پرتلاش و آماده قبول مسئولیت‌های جدید است، یاد کرد و این ارتقا از درون مجموعه را به فال نیک گرفت و راهبرد قطعی هلدینگ فناوری نگاه را تلاش حداکثری برای قبول مسئولیت‌های مدیریتی توسط افراد نوآور، پرتلاش و باسابقه از درون مجموعه اعلام کرد.

در این مراسم هادی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت نیز ضمن آرزوی موفقیت برای امین مطیعی در مسیر پیش رو از تلاش‌ها و فعالیت‌های او در مسئولیت قبلی قدردانی کرد. هادی ابراهیمی انتخاب سریر سماوی به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت نگاه پرداخت را نشانگر مسیر درست پیموده‌شده تاکنون و نیز آینده روشن برای شرکت دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.