پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
پاداش بلوبانک برای شما / بازگشت بخشی از پول بعد از خرید؛ سرویس جدید بلو
بلوبانک، برای اولین بار در ایران، سرویس برگشت پول را برای کاربران این نئوبانک ایجاد کرده است. برگشت پول یکی از دو ویژگی سرویس «پاداش» بلوبانک است و دارندگان حساب با فعال کردن این سرویس، از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، بهرهمند میشوند.
به نقل از روابط عمومی بلوبانک، سرویس پاداش که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منوی اپلیکیشن این نئوبانک اضافه شده است به کاربران بلو این امکان را میدهد تا از تخفیف یا برگشت پول بهرهمند شوند. هنگام خرید از لیست فروشگاههای ارائهشده توسط بلوبانک، اگر هزینه خرید توسط کارت بانکی بلو پرداخت شود، هزینه نهایی شامل درصد مشخصی تخفیف شده یا درصدی از هزینه پرداختشده به حساب مشتری برمیگردد. بلوبانک اولین بانک ایرانی است که چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. برای گرفتن پاداش کافی است از بهروز بودن اپلیکیشن خود اطمینان حاصل کنید و گزینه «سرویس پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن فعال کنید.
در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش میتوانید در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور، به صورت حضوری با بلوکارت خرید کنید. خدمات این سرویس که با همکاری شرکت بامن توسعه یافته است، تنها به کاربرانی تعلق میگیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت با بلوکارت از کارتخوانهای سامان کیش (سپ) استفاده کنند. بلوبانک به دنبال گسترش تعداد فروشگاهها بر اساس علایق کاربران خود است و تعداد این فروشگاهها هرروز افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از لیست فروشگاهها و جزییات بیشتر به منوی پاداش در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنید.
بلوبانک نئوبانکی ایرانی است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان و با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، بهویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک ایرانی با ارائه خدماتی تماماً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوریهای گسترده سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد. بلوبانک که از ابتدا با استقبال خوبی روبهرو شده بود، حالا با بیش از یکمیلیون کاربر از سراسر ایران، در تلاش است تا با خدمات تازه خود، پاسخگوی نیازهای بیشتری از مشتریانش باشد.