راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعمیر، تولید و فضای اشتراکی؛ سه محور اصلی فعالیت شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا

شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا با شعار کلینیک PSP در نمایشگاه تراکنش حضور پیدا می‌کند. فعالیت‌های این شرکت حول سه محورtotal maintenance solutions payment ،device solutions و coworking space  انجام می‌گیرد. مبنای حضور در نمایشگاه و تشکیل غرفه هم در همین سه مفهوم تعمیر، تولید و فضای اشتراکی است.

به گزارش روابط عمومی گروه فن‌آوا، یکی از راه‌حل‌هایی که قرار است در نمایشگاه معرفی شود، راهکارهای جامع تعمیر و دستگاه‌های کارت‌خوان است. تضمین‌گستر از جمله شرکت‌هایی است که متنوع‌ترین طرح‌های قراردادی و راه‌حل‌ها را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این شرکت حدود 10 نوع مدل قراردادی در خصوص تعمیرات دارد. گفتنی است که تمام این خدمات دارای گارانتی هستند.

تعمیرات تقریباً به 30 روش انجام می‌گیرند و ذیل هرکدام از این شیوه‌ها می‌توان از قطعات سالم دستگاه‌های غیرقابل تعمیر مشتریان استفاده کرد.

راه‌حل بعدی، تولیدات شرکت است. مجموعه تضمین‌گستر، تجهیزات سخت‌افزاری حوزه پرداخت را تولید و عرضه می‌کند.

رول حرارتی، باتری، مودم‌های دستگاه کارت‌خوان برای تبدیل دستگاه ثابت به سیار، محصولات تولیدی شرکت هستند و آداپتور محصول بومی‌سازی‌شده شرکت است. این محصولات از حیث بومی‌بودن‌شان گارانتی بلندمدت دارند.

تضمین‌گستر با تأمین‌کنندگان قطعات نظامی همکاری و تعامل دارد، برای همین باتری‌های اکسترنال شرکت نسبت به نمونه‌های وارداتی و داخل بازار توان بالاتری دارند و سیکل شارژ آنها دوبرابر و طول عمرشان بالاتر است.

آداپتورهای شرکت با نگاه کیفی‌سازی تولید می‌شوند، نه کسب‌وکاری. همه آداپتورها هم تأییدیه مرجع استاندارد را دریافت کرده‌اند. ورودی، خروجی، نویز دستگاه، گرمای منبع تغذیه و آمپراژ منبع آنها کاملاً سنجیده شده است. این دقت از تعمیرات‌محور بودن شرکت و آشنایی کامل با اختلالات احتمالی نشئت می‌گیرد.

سفارشی‌سازی آداپتورها نیز یکی دیگر از ظرفیت‌های تضمین‌گستر در زمینه تولید است. آخرین راه‌حل تضمین‌گستر در این نمایشگاه معرفی بحث فضای تولید اشتراکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است.

از آنجایی‌ که تضمین‌گستر دارای کارخانه و خط تولید، نیروی انسانی متخصص، ابزارهای ساخت و مونتاژ است، با شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های الکترونیک تعامل می‌کند و دانش خود را به نمایش می‌گذارد. این شرکت ارتباط گسترده‌ای با شرکت‌های حوزه پرداخت دارد و می‌تواند بستر تولید انبوه را فراهم کند.

تولید ماشین‌حساب کارت‌خوان، یک نمونه از تعامل تضمین‌گستر و یک شرکت دانش‌بنیان است که تضمین‌گستر در جایگاه مشاور، راه و روش‌های ارزش‌افزوده و فروش بیشتر و … را به صاحبان ایده ارائه می‌دهد.

به‌طور کلی تضمین‌گستر به افزایش دانش شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود فضای بازاریابی آنها به‌صورت اشتراکی کمک خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.