پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حقوق شهروندی در بانک ملی از کمترین ارزش برخوردار است
[محمدرضا رستمی]
حقوق شهروندی در بانک ملی از کمترین ارزش برخوردار است؛ چون:
۱. از تعداد باجههای هر شعبه حداکثر نصف آنها به شهروندان خدمات میدهند و بقیه معلوم نیست که چه کار میکنند.
۲. تلاشی برای سرعت دادن خدمات بانکی از طریق سرویسهای نوین بانکی نمیکند.
۳. صفهای همیشه طولانی در بانک ملی آزار دهنده و وقت تلف کن است.
۴. بانک ملی نماد دولت ایران در حوزه بانکی است و این نماد اصلا جاذبه و خاطرهی خوشی در شهروندان ایجاد نمیکند.
۵. قطع بودن سیستمهای بانک ملی در ساعات کاری زیاد است.
۶. فضاسازی داخلی شعب بانک غیر حرفهای و نامناسب برای ارتباط با شهروندان است.
۷. پرسنل باجهها عموما با طلبکاری و بد اخلاقی با شهروندان رفتار میکنند و خودشان را از بروز هر مشکلی برای کارشان مصون میدانند.
۸. هنوز ارتباط شهروندان با کارکنان شعب از پشت دیوارها و شیشههای بلند انجام میشود و احساس ناامنی و بیاحترامی به شهروند را بیشتر میکند.
*****
پیشنهاد میدهم روابط عمومی بانک ملی یک طرح جامع ارتباطی برای بانک تهیه کند تا از این نماد بانکی دولت، یک شخصیت و خاطره خوش در شهروندان بیافریند.