راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصابات جدید در وزارت اقتصاد / معاون اقتصادی و سرپرست جدید مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد مشخص شدند

احمد تقوایی نجیب، طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، سرپرست مركز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد و جایگزین علی عبداللهی، سرپرست پیشین این مرکز شد. در ادامه، خاندوزی، محمدهادی سبحانیان را به سمت معاون امور اقتصادی این‌وزارت‌خانه منصوب کرد. رضا عظیمی، معاون امور اقتصادی پیشین و محمدجواد شریف‌زاده نیز به سمت مشاورین وزیر اقتصاد تعیین شدند.

خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به تخصص و توانمندی‌های ارزنده احمد تقوایی نجیب، او را به سرپرستی مرکز فناوری اطلاعات و توسعه هوشمند وزارت امور اقتصادی منصوب کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تودیع و معارفه ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند این وزارت‌خانه، تحقق سیاست‌گذاری هوشمند در حوزه اقتصادی را اولویت مهم وزارت اقتصاد دانست و بر تسریع در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های این اولویت تأکید کرد.

شایان ذکر است احمد تقوایی نجیب پیش از این ریاست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی را عهده‌دار بوده است.

چندی پیش جلسه تودیع و معارفه معاون جدید امور اقتصادی وزارت اقتصاد نیز برگزار شد و خاندوزی، در این جلسه،‌ ضمن اشاره به این نکته که معاونت امور اقتصادی در اصل باید معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد باشد، گفت: «برای هر کدام از تصمیمات مهم، حتما نظر معاونت اقتصادی را خواهم خواست و برای همین است که از دوستان می خواهم همواره به‌هنگام و به‌روز باشند.»

وزیر اقتصاد با بیان اینکه مجموعه معاونت امور اقتصادی یکی از ذخایر ارزشمند نیروی انسانی مجموعه وزارت اقتصاد است، به محمدهادی سبحانیان توصیه کرد: «حتماً در حفظ سرمایه انسانی این معاونت، تلاش ویژه ای داشته باشد زیرا به عقیده وی، اساساً وزارتخانه، سرمایه‌ای جز کارشناسان زبده و زحمت‌کش ندارد که همه تلاش خود را برای افزایش کیفیت و تأثیر امور در طبق اخلاص نهاده‌اند.»

وزیر اقتصاد در خصوص مطالبه خود از معاونت امور اقتصادی وزارت متبوع اظهار داشت: «معاونت امور اقتصادی در اصل باید معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد باشد؛ گر چه هم‌اکنون هم همین نقش را کمابیش ایفا می‌کند اما مطالبه من، پررنگ تر شدن این وجهه است».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.