پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیر ارشد استراتژی سازمان شرکت دارا از یارا میگوید / دسترس پذیرکردن خدمات مالی با کارمزد صفر درصد
محمدجواد باقری، مدیر استراتژی سازمان شرکت دارا: به زودی امکانات پرداخت منعطف دیگری مثل پرداخت در سه قسط یا دریافت تسهیلات روی خریدها و امکان پرداختهای بلندمدت ۱۲ و ۲۴ ماهه نیز به کارتهای دارا اضافه میشود و تجربه خرید آسان و لذتبخشتری را برای دارندگان این کارتها فراهم میکند
مدیر ارشد استراتژی سازمان شرکت دارا با بیان اینکه به زودی امکانات پرداخت منعطف دیگری به خدمات این شرکت اضافه خواهد شد، به وجه تمایز یارا با محصولات مشابه اشاره کرد و گفت: «وجه تمایز اصلی طرح یارا نسبت به پلتفرمها و بسترهای ارائه خدمات مشابه، دسترس پذیرکردن خدمات مالی با کارمزد صفر درصد (در پرداختهای یک ماهه) برای عموم مشتریان است.»
محمدجواد باقری، مدیر استراتژیک سازمان شرکت دارا، با بیان اینکه دارا یک شرکت فناورانه و دانشبنیان با رویکرد مالی است که در پرتفوی محصولات مرتبط با مشتریان حقیقی خود، به دنبال تغییر و کمک به بهبود نحوه هزینهکرد مصرفکنندگان در خرید کالا و خدمات است، به طرح اعتباری یارا اشاره و بیان کرد: «محصول فعلی ما این امکان را برای دارندگان کارتهای یارا فراهم میکند که هزینه خریدهای خود را نه در لحظه خرید، بلکه در یک بازه یک ماهه و بدون هیچگونه کارمزد اضافهای پرداخت کنند.»
او به تفاوت طرح یارا با سایر طرحهای مشابه اشاره و تصریح کرد: «وجه تمایز اصلی طرح یارا نسبت به پلتفرمها و بسترهای ارائه خدمات مشابه، دسترس پذیرکردن خدمات مالی با کارمزد صفر درصد (در پرداختهای یک ماهه) و درصد کارمزد بسیار کم (در اقساط بلندمدت) برای عموم مشتریان است.»
باقری در ادامه گفت: «به زودی امکانات پرداخت منعطف دیگری مثل پرداخت در سه قسط یا دریافت تسهیلات روی خریدها و امکان پرداختهای بلندمدت ۱۲ و ۲۴ ماهه نیز به کارتهای دارا اضافه میشود و تجربه خرید آسان و لذتبخشتری را برای دارندگان این کارتها فراهم میآورد.»
مدیر ارشد استراتژی سازمان دارا، با تاکید بر اینکه نرخ خدمات مالی در بازار و همچنین سکوهای ارائه دهنده این خدمات، ارقامی است که برای عموم مردم توجیه اقتصادی ندارد و هزینههای اضافهای را به خانوار تحمیل میکند، خاطرنشان کرد: «دارا مأموریت خود را کمک به ایجاد دسترسی کم هزینهتر و سهلالوصولتر به تسهیلات با استفاده از ابزارهای مهندسی مالی در بخشهای مختلف بازار همچون افراد حقیقی، بیزینسها و زنجیره تأمین، تعریف کرده است.»
باقری در ادامه افزود: «در بخش مشتریان حقیقی، مخاطب بلندمدت دارا نسل Z یا نسل اینترنت است. نسل مطلعی که با به روزترین ابزارهای آنلاین کار میکند؛ آگاهانه انتخاب میکند و در مورد هر انتخاب تحقیق زیادی انجام میدهد. این نسل علاقهمند به تجربه خرید روان و آسان، مطابق با استاندارهایی است که تحت تأثیر دانستهها و تجربه ارتباطات جهانیش، بسیار بالا رفته است.»
او با تاکید بر اینکه دارا، مطابق نقشه راه محصول خود، به دنبال عرضه تجربه کاربری واقعاً متفاوت و یکپارچه به عنوان بستر تأمین خدمات و نیازهای روزانه و مدیریت مالی به این مخاطب ارزشمند است، تصریح کرد: «محیطی که مشتری آگاه با قوه تشخیص و تصمیم بالا، در آن امکان ارزیابی و مقایسه جزییات اطلاعات کالاها و دریافت آخرین تخفیفها و پیشنهادهای خاص را دارد و نهایتاً بعد از انتخاب آگاهانه کالا چه از فروشگاههای آنلاین و چه حضوری، نحوه پرداخت ترجیحی خود را از طیف گستردهای از روشهای پرداخت منعطف (۳۰ روزه تا اقساط بلندمدتتر) انتخاب کرده و فرآیند خرید را بدون دغدغه انجام خواهد داد.»
مدیر ارشد استراتژی سازمان دارا، در پایان خاطرنشان کرد: «علاوه بر این، در همین بستر امکان مدیریت کلیه پرداختها، ایجاد تأخیر در پرداخت به عنوان یک انتخاب، دریافت گزارشهای متنوع و امکان مدیریت مالی شخصی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در صورت نیاز در دسترس کاربران خواهد بود.»