پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فروشگاه زنجیرهای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد
شرکت تخفیفان و فروشگاههای زنجیرهای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. بهموجب این همکاری همزمان با راهاندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان میتوانند با خرید از فروشگاههای زنجیرهای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارتبانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاههای فیزیکی هموار میکند.
به گزارش روابط عمومی تخفیفان، نازنین دانشور، بنیانگذار و مدیرعامل تخفیفان درباره این سرویس جدید میگوید: «ما به دنبال گسترش خدمات خود در دستهبندیهای جدیدی هستیم و میخواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریانمان نقش پررنگتری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویسهای جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاریمان هم به پلتفرم تخفیفان اضافه میشود که نقش خیلی پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاریمان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»
اما سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چگونه کار میکند؟
تخفیفان که سال گذشته سرویس پول تو برای خریدهای اینترنتی را ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاههای فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارتهای بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام میدهند، میتوانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز میشود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور صورت میگیرد و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت میگیرد.
مهمترین مسئله این است که مشتری نیاز به ایجاد تغییر در نحوه خرید خود ندارد فقط باید ابتدا باید اپلیکیشن تخفیفان را دانلود یا بهروزرسانی کرده و در تخفیفان ثبتنام کرد. سپس با ورود به سرویس بازگشت وجه، در بخش افزودن کارتبانکی، مشتری باید شماره کارتبانکی خود را وارد کند. این عمل فقط یکبار انجام میشود و پسازآن، کاربر خرید خود را به روال معمول انجام میدهد. در زمان پرداخت، کاربر خود را مشتری تخفیفان معرفی میکند و بقیه کارها بهصورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام میشوند.
شرکت تخفیفان طرف قرارداد بسیاری از فروشگاههای زنجیرهای مایحتاج روزانه است که مشتریان میتوانند در هر خرید خود از این سرویس جدید استفاده کنند. زمانی که مشتری کارتبانکی خود را در تخفیفان ثبت میکند، با هر بار استفاده از کارتبانکی خود در این فروشگاهها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را 24 ساعت بعد در همان کارتبانکی دریافت میکند. این مبلغ بسته به نوع خرید در فروشگاههای مختلف و دستهبندیهای مختلف متفاوت خواهد بود.
استفاده از سرویس بازگشت وجه چه مزایایی دارد؟
این سرویس کاملاً رایگان است و مشتری برای استفاده از این سرویس حتی یک ریال هم پرداخت نخواهد کرد. همچنین سرویس بازگشت وجه نقد برخلاف سایر سرویسهای مشتری مدار، مستقیمتر، واقعیتر و قابلاعتمادتر است. شانس مشتریان برای دریافت یک پیشنهاد درخور توجه در برنامههای دیگری که برای جذب و نگهداشت مشتری استفاده میشود، بسیار کم است، درحالیکه مشتری، سرویسهای بازگشت وجه نقد را در لحظه و صرفنظر از مبلغ پرداخت، پاداش دریافت میکند! علاوه بر این با استفاده از این خدمات کاربر همیشه در حال صرفهجویی و پسانداز است.