پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
برای پیگیری تراکنشهای ناموفق کارتخوان چه باید کرد؟
همواره در روزهای پایانی سال حجم تراکنشهای بانکی به شکل چشم گیری افزایش پیدا میکند و کارت خوانهای بانکی بعضا دچار مشکلاتی میشوند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد از مغازهای خرید میکنید و میخواهید با کارت خوان وجه خریدتان را واریز کنید اما کارت خوان به مشکل بر میخورد. فروشنده به شما می گوید که پول به حسابش واریز نشده اما وقتی حسابتان را چک می کنید پول از حسابتان کسر می شود.
چه کار باید کرد؟
- واریزهای ناموفق ظرف 72 ساعت برگشت می خورد.
- اگر پول به حسابتان برنگشت موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP – که شماره تماس آنها در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایید.
- اگرباز هم موفق نشدید مشکل را برطرف کنید این بار با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايید.
هیچ چیز در سیستم بانکداری الکترونیک حذف و یا ناپدید نمی شود پس نگران نباشید حتما به پولتان خواهید رسید فقط باید کمی صبور باشید.
منبع: بانکی
مبلغ 20هزارتومان از حساب بنده کسر گردید ولی دانلود انجام نشد حالا چه کار کنم
سلاماز سایت اپ بهمکات به کات زدن تداکنش موفق زده ولی به حساب من واریز نشده مشگل از چیه
سلام.ایامیشه ازدستگاه پوززمانی ک تراکنش موفق بوده وبعدازخریدمشتری پشیمون شده میشه پولوبرگرشت دادیاکنسلش کردک پول برگرده بحساب مشتری بدون مراجعه بابانک دستگاه من s90هستش.لطفاراهنمایی کنید
سلام خسته نباشید من مبلغ 3865ملیون از دستگاه پوز کارت کشیدم کسر حساب شده ولی تو فیش دستگاه پوز زده عملیات ناموفق چیکار باید بکنم
سلام من دستگاه پوز دارم.کارت بانکیم که متصل است گم شده بود عوض کردم.حالا تراکنش ناموفق میشود چکاربایدانجام دهم.