پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد
شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد. رویکرد امسال این همایش نقش رقابتپذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری بود و شرکت سداد از سوی هیئتداوران، تندیس ارتقای محصولات و خدمات را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، باهدف هماندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگسازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآوردههای باکیفیت و دارای نشان استاندارد، چهار اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
پرداخت الکترونیک سداد از سال ۹۵ با پیادهسازی سیستمهای مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود اقدام کرده است.
ترویج فرهنگ کیفیت و تأثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه ازجمله مسئولیتهای اجتماعی و وظیفهای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضهکنندگان خدمات باکیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات بهعنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و بهصورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.