راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سکان در دست ناخدا / درباره حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / کسانی که از نزدیک با حسین واعظ قمصری برخورد داشته‌اند، او را به‌عنوان مدیری با دیسیپلین بالا می‌شناسند. قمصری از سال 1387 تا خردادماه 1395 که ابراهیم حسینی‌نژاد سکان کشتی سپ را در دست گرفت، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان‌کیش بود. آبان‌ماه امسال بار دیگر این سکان در دست قمصری قرار گرفت. او در دو سال و نیمی که حسینی‌نژاد مدیرعامل سپ بود، به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره این شرکت و معاون مالی و برنامه‌ریزی بانک سامان فعالیت می‌کرد.

می‌شود تاریخچه سپ را به دو بخش قبل و بعد از مدیریت قمصری در سال 1387 تقسیم کرد. سپ سال 1382 تأسیس شده؛ در پنج سال اول تولد این شرکت که بخش اول تاریخچه آن به حساب می‌آید، سپ پنج مدیرعامل را تجربه کرد؛ یعنی به‌طور متوسط سالی یک‌بار مدیرعامل این شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تغییر کرد تا اینکه قمصری توانست در دوران مدیریتش ثبات و انسجام را به سپ بیاورد.

«ما شاید تا سال 1387 در وضعیتی بودیم که آینده کسب‌وکار هنوز خیلی مشخص نبود و این کسب‌وکارها نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر بدون انتظار بازگشت سرمایه داشت و خود کسب‌وکارها هم برای مردم شناخته‌شده نبودند و بالا و پایین زیاد داشت. شاید همه کسب‌وکارها این‌گونه باشند، ولی از هفت، هشت سال گذشته شرکت ما یک شکل منسجمی به خود گرفت و بالا و پایین‌ها در خط فکری و مسیر خاصی قرار گرفت.» این اظهارنظری است که ابراهیم حسینی‌نژاد سال گذشته در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره دوران مدیریت قمصری داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.