راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

4300 نفر از بانک سامان ارز مسافرتی تهیه کردند

بانک سامان در هفته نخست اردیبهشت‌ماه ارز مسافرتی بیش از 4300 هم‌وطن عازم خارج از کشور را پرداخت کرد

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در راستای سیاست جدید یکسان‌سازی نرخ ارز که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده، بانک سامان در کنار پرداخت ارز تجاری، درمانی و دانشجویان غیربورسیه به عنوان یکی از دو بانک عامل فروش ارز مسافرتی تعیین شده است و در تمام شعب بانک این خدمات به هم‌وطنان ارائه می‌شود.

در هفته نخست اردیبهشت‌ماه (اول تا ششم اردیبهشت) بیش از 3 میلیون و 200 هزار یورو ارز مسافرتی به 4 هزار و 339 نفر که مدارک لازم را به بانک ارائه کرده‌اند پرداخت شد.

ارز مسافرتی برای یک‌بار سفر در سال به میزان 1000 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مسافران در مرزهای خروجی هوایی پرداخت می‌شود. ارز مسافرتی مسافران هوایی کشورهای هم‌مرز و کشورهای مشترک‌المنافع به غیر از عراق 500 یورو یا معادل آن به سایر ارزها است.

افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور و با ارائه مدارک و مستندات، نسبت به دریافت ارز مسافرتی، درمانی و دانشجویی و همچنین ارز تجاری اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأمین ارز و سایر خدمات و محصولات بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.