راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبنا کارت آریا با محصولات اندرویدی و Cashless خود در سیملس 2018 شرکت کرد

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، امسال ششمین سالی بود که در سیملس شرکت می‌کند و با محصولات اندرویدی و Cashless در نمایشگاه حاضر شد. علاوه بر معرفی این محصولات در این نمایشگاه بین‌المللی، شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا هم تمرکز ویژه‌ای برای توسعه و ارائه این محصولات در سال 97 در ایران دارد.

مهرداد حیدرپور مدیرعامل بازرگانی مبنا کارت، مهمترین قابلیت دستگاه Cashless شرکت را، انعطاف‌پذیری بسیار بالای دستگاه می‌داند که می‌تواند بر اساس نیاز مشتری تغییر کند.

او در ادامه گفت: «برای مثال ابزار پرداخت الکترونیکی این دستگاه این قابلیت را دارد که برای پرداخت هم می‌توان کارت را روی دستگاه کشید و هم قابلیت Motorize را دارد و از انواع کارت‌ها هم پشتیبانی می‌کند. پرینتر دستگاه هم قابلیت تغییر در سایزهای مختلف را دارد. وزن و سایز دستگاه کوچکتر و شکیل‌تر شده است و همچنین دارای دو سنسور است که در صورت تکان خوردن، سرقت و یا باز شدن دستگاه، هم به صورت نرم‌افزاری و هم به صورت سخت‌افزاری آلارم می‌دهد و اطرافیان را متوجه مشکل پیش آمده می‌کند. محصولات کارت پرینترمان را هم که قبلا آنها را به شبکه بانکی معرفی کردیم مدل جدیدتری را آورده ایم و مزیت‌های رقابتی بسیاری نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار دارد. امسال سعی کردیم که هم محصولات جدیدی به بازار ارائه کنیم و هم محصولات قبلی خودمان را هم بهبود بخشیم.»

دستگاه کارتخوان اندروید هم دیگر محصولی است که شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا برای معرفی به نمایشگاه آورده‌ بود. حیدرپور در توضیح این محصول گفت: «دستگاه کارتخوان اندرویدی تکنولوژی جدیدی است و ارزش افزوده این کارتخوان‌ها نسبت به کارتخوان‌های قبلی توسعه نرم‌افزاری است که روی این دستگاه‌ها انجام شده است. علاوه بر پرداخت، بخش‌های مربوط به انبارداری و نرم‌افزارهای موردنیاز هر شرکت هم در این دستگاه قابلیت پیاده‌سازی دارد و درواقع می‌تواند به صورت یک دستگاه چندمنظوره مورد استفاده قرار بگیرد.»

آخرین محصول غرفه بازرگانی مبنا کارت آریا، دستگاه‌های به‌روزشده کارت پرینتر این شرکت است. به گفته حیدرپور این شرکت حدود 9 هزار دستگاه پرینتر دارد که در شعب مختلف بانکی نصب و راه‌اندازی شده است و تغییرات این نسخه به‌روزشده، علاوه بر کوچکتر شدن سایز دستگاه، پشتیبانی از کارت‌های EMV آن نیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.