راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از دستگاه خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال توسط جی‌اس‌اس در سیملس 2018

خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال توسط CCTM برای اولین بار در خاورمیانه، محصولی از گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش (جی‌اس‌اس) است که در نمایشگاه سیملس 2018 از آن رونمایی شد.

شرکت جی‌اس‌اس در نمایشگاه بین‌المللی سیملس دبی با معرفی و رونمایی از جدیدترین محصول استراتژیک این مجموعه، توانست نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان غرفه را به خودش جلب کند.

در ایام داغ و پر رونق دادوستد ارزهای رمز نگاری شده و نياز مبرم به نقد پذيری آنها، معرفی محصولی که به راحتی و با امنیت بسیار بالا این فرایند را برای مشتریان پروپا قرص خود فراهم نماید، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

واحدهای تحقیق و توسعه بازار شرکت جی‌اس‌اس که اغلب فراتر از نیازهای جاری و عادی مخاطبان نسبت به معرفی دانش و تکنولوژی گام برداشته این بار با رونمایی از دستگاه (CCTM (Crypto Currency Teller Machine خدمات ارزنده‌ای به فعالان این حوزه ارائه کرده است.

علیرضا نوبخت معاون فروش شرکت جی‌اس‌اس می‌گوید: «از آنجایی که مبادلات ارزهای دیجیتال در خارج از کشور از رونق و استقبال بسیار زیادی برخوردار است، متخصصان و تحلیل‌گران بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار مجموعه جی اس اس را مصمم کرد تا طی ماه‌ها بررسی، تحقیق و ارزیابی، محصولی با قابلیت و ضریب ایمنی بالا طراحی، تولید و روانه بازار کنند.»

به گفته نوبخت یکی از اهداف و استراتژی‌های اصلی مجموعه جی‌اس‌اس در سال ۹۷ تکمیل پروژه‌های این حوزه است و جزئیات بیشتری هم از خدمات و قابلیت‌های این محصول به مخاطبان ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.