راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت خودکار قبض تلفن همراه بدون کارمزد در بانک صادرات ایران

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با استفاده از سامانه «بانک پرداخت»، قبوض تلفن همراه خود را بدون کارمزد، به صورت خودکار در هر دوره بپردازند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سامانه «بانک پرداخت» این بانک با هدف سهولت، صرفه‌جویی در وقت، هزینه و همچنین جلوگیری از قطع خط تلفن همراه به دلیل فراموشی احتمالی واریز وجه قبض، امکان پرداخت آن بدون کسر هرگونه کارمزد، در هر دوره و به صورت خودکار از حساب مشتری را فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام برای استفاده از این سامانه از طریق تماس با تلفن‌بانک (۰۹۶۰۲) به راحتی قابل دسترس است و انصراف از آن نیز در مواقع مورد نیاز، از همان شیوه میسر است. مشتریان می‌توانند برای ثبت‌نام عملیات «بانک پرداخت» در تماس با سامانه (۰۹۶۰۲) و انتخاب کلید «۲» (گزینه پرداخت قبوض و ثبت‌نام خودکار پرداخت دوره‌ای قبوض) و سپس انتخاب کلید «۳» (گزینه ثبت‌نام در سیستم بانک پرداخت) با وارد کردن اطلاعات شماره کارت، رمز دوم و شناسه قبض در این سامانه ثبت‌نام کنند و از این مرحله به بعد، تمامی قبض‌های صادره تلفن همراه مشتری مستقیماً و به صورت خودکار پنجم تا هفتم هر ماه از حساب وی کم شده و پیامک مربوطه نیز برای مشتری ارسال می‌شود. در عین حال برای حذف این عملیات نیز مجدداً باید در تماس با سامانه (۰۹۶۰۲) و انتخاب کلید «۲» (گزینه پرداخت قبوض و ثبت‌نام خودکار پرداخت دوره‌ای قبوض) و در مرحله بعد انتخاب کلید «۴» (گزینه حذف ثبت‌نام انجام شده در سیستم بانک پرداخت) و وارد کردن اطلاعات شماره کارت، رمز دوم و شناسه قبض، اقدام نموده و از دریافت این خدمت صرف‌نظر کرد.

بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ۴۵ میلیون مشتری، بیش از ۷۲ میلیون کارت بانکی صادره و بالغ بر ۳ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم کشور داشته و با توجه به لایه‌های امنیتی متعدد در عملیات بانکداری الکترونیک، امکان ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان در بستری امن وجود دارد به طوری که قریب به ۳ میلیون قبض از طریق سامانه‌های الکترونیکی بانک صادرات ایران به صورت غیر حضوری پرداخت می‌شود.

4 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    بانک صادرات چرا در بانکداری الکترونیکی خود پرداخت قبض موبایل را نمی پذیرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.