راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک انصار تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورد

بانک انصار تندیس زرین هشتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به دست آورد. به گزارش روابط عمومی بانک انصار، شرکت در فرآیند هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی، معاونت مالی بانک انصار در هشتمین سال متوالی تندیس دریافت کرد.

این جایزه همه‌ساله در 3 سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه اعطاء می‌شود که سطح تندیس آن شامل تندیس زرین، سیمین و بلورین است که بانک انصار در این دوره بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین را کسب کرد.

مراسم اهدای این تندیس ارزشمند در سالن اجلاس سران با حضور، معاون وزیر بهداشت و درمان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و مشاور رئیس جمهور، معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات رئیس جمهور، و جمعی از اقتصاددانان و اساتید حوزه مالی کشور برگزار و آقای فتحعلی معاون مالی بانک به نمایندگی بانک انصار جایزه مذکور را دریافت کرد.

هدف برگزارکنندگان دوره‌های جایزه ملی مدیریت‌مالی ایران، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی و اقتصادی و فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.