راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردهمایی مدیران ارشد شرکت پارس و مسئولان استان‌ها

گردهمایی دو روزه مدیران ارشد و مسئولان مراکز پشتیبانی شرکت (پارس) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه در محل باشگاه آجودانیه برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف هماهنگی هرچه بیشتر در انجام وظایف کارکنان تدارک شده بود، مهمانانی از بانک ملی ایران در جمع مدیران و مسئولان حضور یافته و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در ابتدای جلسه مهندس طاهری مدیرعامل شرکت، ضمن خوش‌آمد گویی به حضار، با تشریح اهداف دعوت، افتتاحیه گردهمایی را به انجام رساند. پس از او هریک از مدعوین از بانک ملی ایران، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس، در این جمع مهندس خاتونی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مهندس مختاریان، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، خالصی، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، سعیدی اصل، سرپرست مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران، نصر اصفهانی، رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم‌ها؛ کریمی، مدیریت امور شعب منطقه دو کشور، فتحی بیرانوند، مدیریت امور شعب منطقه یک کشور حضور یافته و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در بخش دیگر گردهمایی، مدیران ارشد شرکت، به همراه تیم خود در پنل‌های پرسش و پاسخ حضور یافته و ضمن بیان سخنان خود، پاسخگوی سؤالات مسئولان شرکت بودند.

در طول برگزاری این گردهمایی، برگزیدگانی که در انجام وظایف و خدمات ویژه خویش، شرکت را یاری کرده بودند، از سوی مدیرعامل شرکت مهندس طاهری مورد تشویق قرار گرفتند. افراد یاد شده به ترتیب زیر مورد تقدیر قرار گرفتند:

  1. متحمل رئیس سرمایه انسانی شرکت پارس
  2. دلارام قاسمی زانیانی مسئول مرکز پشتیبانی استان چهارمحال و بختیاری
  3. محمد نیک پور مسئول مرکز پشتیبانی استان خراسان رضوی
  4. تقویان مسئول مرکز پشتیبانی استان خراسان شمالی
  5. ماهر مسئول مرکز پشتیبانی استان آذربایجان غربی
  6. زندیه مسئول مرکز پشتیبانی امور جنوب تهران

در بخش ویژه این گردهمایی، مهندس طاهری مدیرعامل شرکت پارس طی سخنان مبسوطی به بیان اهداف، دیدگاه‌ها و انتظارات خویش از حضار پرداخته و همچنین رهنمودهای لازم را بیان کرد.

چکیده سخنان مهندس طاهری و مدعوین محترم، در فرصت‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.