راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پایانه اندرویدی A920 توسن‌تکنو از شاپرک تأییدیه گرفت

پایانه اندرویدی و هوشمند A920 شرکت توسن‌تکنو تأییدیه به‌کارگیری پایانه را از شاپرک دریافت  کرد. این پایانه که پیش از این توانست آزمون‌های فنی و امنیتی شاپرک را به اتمام برساند، هم‌اکنون توانسته است مجوز به‌کارگیری شاپرک را در یکی از بزرگ‌ترینPSPهای ایران اخذ کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌تکنو، پایانه A920 نسل جدیدی از پایانه‌های فروش شرکت توسن‌تکنو است که با داشتن همه گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی حوزه پرداخت و امنیت و با پشتیبانی از رمزنگاری پیشرفته در تراکنش‌ها مثل تراکنش‌های مبتنی بر EMV یا تراکنش‌های ساده با کارت‌های مغناطیسی، پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم مبتنی بر ۳G و ۴G، امکان دریافت امضاء از مشتری، دارا بودن سیستم‌عامل اندروید که به عنوان سیستم‌عامل پایه در این ترمینال در نظر گرفته شده، همچنین پشتیبانی از پورت‌های مختلف برای انجام کارهای متنوع مثل استفاده از بارکدخوان و امکان ضبط و پخش صوت و تصویر، صفحه نمایش ۵ اینچ لمسی، رزولوشن بالای صفحه نمایش، پشتیبانی از حافظه خارجی و ماژول امنیتی، کارت‌خوان‌های مغناطیسی، هوشمند تماسی و غیرتماسی، امکان چاپ اطلاعات با سرعت بالای ۳۰ خط بر ثانیه، مکان‌یابی ماهواره‌ای مبتنی بر GPS، پشتیبانی از G-Sensor و قابلیت کارکرد در دمای زیر صفر درجه سانتی‌گراد، می‌تواند دنیای پرداخت را تعاملی و لذت‌بخش‌تر کند.

پایانه هوشمند A920 با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند برای شرکت‌های ارائه‌دهندهٔ خدمات در محل مشتری اعم از شرکت‌های توزیع و پخش کالا و خدمات، حمل و نقل، خدمات پستی، امدادی، سفارش‌گیرندگان انواع کالا، کسب‌وکارهایی نظیر هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، پارکینگ‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌های بیمه و به صورت کلی بخش عمده‌ای از انواع کسب‌وکارها متناسب با نوع و نرم‌افزارهای خاص هر کسب‌وکار سرویس‌های مطلوبی ارائه دهد. از سایر مزایای استفاده از این پایانه می‌توان به مواردی چون افزایش سرعت و سهولت در کسب‌وکار و تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌های عملیاتی، دقت و امنیت در انجام تراکنش‌ها، جلوگیری از سوء استفاده‌های مالی و … اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با این پایانه، مشخصات فنی، ویژگی‌ها و دانلود کاتالوگ آن صفحه پایانه‌های فروشگاهی چندکاناله را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.