پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل بانک ملی از بام و بله تمجید کرد
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت دادهورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت دادهورزی سداد، محمدرضا حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران توانسته است همگام با تکنولوژیهای جدید در حوزه فناوری اطلاعات به یکی از بانکهای پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری تبدیل شود، گفت: «خدماتی که در حال حاضر بر روی سامانه «بام» به مشتریان ارائه میشود، در مواردی منحصربهفرد و کمنظیر است.»
او اظهار کرد: «مشتریان بانک ملی ایران بهدرستی این تفاوتها را احساس کردهاند؛ که این توفیق را میتوان در افزایش تعداد کاربران و میزان استفاده از این سامانه کاملاً مشاهده کرد.»
به گفته او، اپلیکیشن «بله» که از محصولات ارائهشده توسط شرکت دادهورزی سداد و محصول منحصربهفرد بانک ملی ایران است، خدمات بانکی ویژهای را ارائه میدهد و در حال حاضر، زیرساختهای توسعه آن با حمایتهای بانک ملی ایران مهیا شده است. این اپلیکیشن با قابلیتهای متمایزی که در مقایسه با سایر پیامرسانها دارد، میتواند بستر مناسبی را برای ارائه خدمات بانکداری فراهم سازد.
او تأکید کرد که تمام تلاش و همت بانک ملی ایران برای توسعه و پیشرفت بانکداری الکترونیک، بهطور کاملاً برنامهریزیشده و پیوسته در حال بهروزرسانی است و نمونه بارز آن را میتوان در سامانه «بام» و اپلیکیشن «بله» بهخوبی مشاهده کرد.
حسین زاده از روند اجرای تعداد کثیر پروژههای جاری و در دست اقدام در طول یک سال اخیر در شرکت دادهورزی سداد ازجمله روند توسعه روزافزون، مطلوب و مقبول در سامانه «بام» و اپلیکیشن «بله» و همچنین طراحی و پیادهسازی طرح مدیریت خدمات ویژه مشتریان (Account Officer)، ابراز خشنودی کرده و از پشتکار، تلاش و پیگیریهای مجدانه و برنامهریزیشده مدیرعامل، معاونین و همکاران در دادهورزی سداد تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه این بازدید، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خالقی مدیرعامل و نایبرئیس هیأت مدیره، تکبیری رئیس هیأت مدیره و معاونت عملیات، مختاریان عضو هیأت مدیره و معاونت نرمافزار و سایر همکاران، ابراز داشت که سداد در شرایط مطلوب و خوبی به سر میبرد و تعامل و همافزایی کنونی و روند حرکت شتابدار سداد در این بازه زمانی یک سال اخیر بهگونهای بوده است که دستاندرکاران و صاحبنظران این صنعت، جملگی بر روند مثبت و توانمندیهای شرکت دادهورزی سداد صحه گذارده و چنانچه با همین پتانسیل و سرعت فزاینده روبهجلو، به حرکت خویش تداوم بخشد، به جایگاه بسیار رفیعتر در حوزه فناوری اطلاعات بانکی کشور دست خواهد یافت.
سپس فرامرز خالقی با تشکر از نگاه ویژه مدیرعامل، عضو هیأت مدیره و معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران، حمایت بانک از پروژههای ارائهشده توسط شرکت دادهورزی سداد، از همراهی و پشتیبانی همیشگی و حضور مؤثر او قدردانی کرد.
در انتها معاونین و مدیران پروژههای کلیدی، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در خصوص روند جاری و برنامههای آتی پروژههای تحت نظارت خویش ارائه کردند.
پرداخت اقساط بینبانکی، بهبود سرویسهای کارتی، بهبود ویجتهای گزارشگیری بانک آفیسر، ویجت جدید چک، استقرار سرویسهای بورس بر سرورهای عملیاتی و رفع مغایرت مشخصات مشتریان ازجمله خدمات تازه سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران «بام» است و همچنین از خدمات بهروزرسانی شده اپلیکیشن «بله» میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان پرداخت کارت به کارت با بانکهای پاسارگاد و حکمت ایرانیان علاوهبر بانکهای کشاورزی، آینده، پست بانک، بانک شهر و انصار (و بهزودی بانکهای سرمایه، دی، پارسیان و ملت)
- امکان پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفرهای هوایی زیارتی و سیاحتی
- امکان استعلام قبض تلفن همراه و پرداخت آن و امکان استعلام و پرداخت جرائم خودرو