راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان تبادل ارزهای رمزنگاری‌شده در بانکداری همراه ریوُلت

استارت‌آپ ریوُلت (Revolt) هم درهایش را به‌روی ارز رمزنگاری‌شده باز کرد و امکان خریدوفروش، مبادله و نگهداری بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم را هم در کنار 25 ارز فیات دنیا قرار داد.

بنابراین زمانی که شما با استفاده از کارت نقدی ریوُلت در حال پرداخت هستید و موجودی حسابتان به مقدار کافی نبود، ریوُلت به‌طور اتوماتیک ارز رمزنگاری‌شده‌ای که دارید را به ارز فیات موردنیازتان تبدیل می‌کند تا بتوانید ادامه پرداختتان را انجام دهید.

اقدام این استارت‌آپ در کنار دیگر اقدامات مشابه مانند امکان معاملات آتی بیت‌کوین در بازار معاملات آتی سنتی، نشان می‌دهد که ارزهای رمزنگاری‌شده کم‌کم مشروعیت فزاینده‌ای در دنیا پیدا می‌کنند.

مدیرعامل ریوُلت معتقد است که ارزهای رمزنگاری‌شده دارند کم‌کم به جریان اصلی تبدیل می‌شوند و به‌زودی بخش اصلی از صنعت بانکداری را تشکیل خواهند داد.

طی یک هفته‌ای که نسخه بتای تبدیل ارز رمزنگاری‌شده ارز فیات توسط این شرکت راه‌اندازی شده بود، 10 هزار مشتری حدود یک میلیون دلار ارز رمزنگاری‌شده تبادل کردند.

این شرکت در نظر دارد که نرخ‌های رقابتی ارائه دهد و برای مثال کارمزد این تراکنش‌ها را در سطح 1.5 درصد نگه دارد و هیچ هزینه و کارمزد مخی دیگری اضافه نکند.

مشتریان هم می‌توانند از طریق تمام ارزهای پایه موجود در ریوُلت خریدوفروش ارزشان را انجام دهند و دیگر حتی نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای صرافی هم نیست.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.