راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره برایان آرمسترانگ هم‌بنیانگذار و مدیرعامل کوین‌بیس بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / آرمسترانگ هم‌بنیانگذار و مدیرعامل کوین‌بیس است. این صرافی ارزهای رمزنگاری‌شده سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد و مهرماه امسال اعلام کرد امکان خرید این ارزها را تا سقف ۲۵ هزار دلار به‌صورت بلافاصله ایجاد کرده است. پیش از این خرید ارزهای رمزنگاری‌شده سه تا پنج روز طول می‌کشید. آن‌طور که در نشریه آنلاین تک‌کرانچ نوشته شده، این تأخیر باعث نارضایتی خریداران شده بود. دلیل این تأخیر هم طول کشیدن فرایند پردازش به علت تغییر سریع قیمت ارزها اعلام می‌شد.

آرمسترانگ و همکارانش ادعا می‌کنند محبوب‌ترین پلتفرم خرید بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را درست کرده‌اند. با فعال شدن امکان خرید فوری برای بیش از ۱۵ هزار کاربر در حال حاضر و تمام کاربران تا پایان سال، این محبوبیت بیش‌ از پیش افزایش خواهد یافت. بیت‌کوین اخیراً رشد قابل‌توجهی داشته و ارزش آن از پنج هزار و ۶۰۰ دلار هم گذشت.

فورچون امسال برایان آرمسترانگ ۳۴ساله را در فهرست ۴۰ چهره زیر ۴۰ سال خود قرار داد. این فهرست هر سال ۴۰ چهره جوان تأثیرگذار کسب‌وکار با کمتر از ۴۰ سال سن را معرفی می‌کند که مدیرعامل کوین‌بیس در جایگاه دهم این فهرست قرار گرفت. آرمسترانگ مردادماه امسال توانست با افزایش ۱۰۰ میلیون دلاری ارزش، کوین‌بیس را به ۱.۶ میلیارد دلار برساند و آن را تبدیل به اولین تک‌شاخ صنعت زنجیره بلوک کند.

آرمسترانگ پیش از کوین‌بیس، در ایربی‌ان‌بی مهندس نرم‌افزار بود. او تجربه کار در دیولت اند تاچ و آی‌بی‌ام را هم دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.