راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین سمینار مرکز تماس «نسل آینده مراکز ارتباط» 7 دی برگزار می‌شود

مرکز ارتباط در همه سازمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ همواره به‌عنوان یک ابزار کارآمد و مهم، در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات در حال تغییر سازمان و مشتریان آن قرار دارد و به‌صورت پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش، شکل‌دهنده چهره سازمان است. از سویی سرعت بالای رشد تکنولوژی و مهم‌تر، تغییر شیوه زندگی مشتریان نشان از آن دارد که به‌زودی تغییرات بنیادینی در مراکز تماس رخ خواهد داد که این تغییرات قطعاً منجر به ایجاد تحول در ماهیت و حتی ظاهر و عملکرد این مراکز خواهد شد.

با توجه به افزایش تعداد مراکز تماس در جوامع امروزی و روی آوردن بسیاری از سازمان‌ها به متمرکز کردن خدمات و پشتیبانی مشتریان و پس از برگزاری سه دوره سمینار سراسری در این حوزه، چهارمین سمینار «نسل آینده مراکز ارتباط» در روز پنجشنبه، 7 دی‌ماه 1396 در پارک علم و فناوری پردیس از ساعت 8:30 الی 17 برگزار می‌شود.

در این سمینار یک‌روزه تصویری بنیادین از مراکز تماس، بحث کلان داده‌ها و رایانش ابری داده‌های حجیم ارائه می‌شود و به موضوعاتی نظیر تحولات ایجاد شده در ارائه خدمات به مشتریان، چگونگی حرکت از مرکز هزینه به مرکز فرصت، چگونگی حرکت از سلف‌سرویس به سلفی سرویس و معرفی سوپر کارشناسان آینده پرداخته خواهد شد.

ثبت‌نام از طریق شماره تماس 89313114 یا مراجعه به سایت iccs24.com امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.