راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت پول از خودپردازهای ولزفارگو با کیف پول موبایلی

ولزفارگو قصد دارد تا در دو سال آینده 13 هزار دستگاه خودپردازش را به‌روزرسانی کند و به مشتریانش این امکان را بدهد تا دریافت پول و همچنین دیگر تراکنش‌ها را به‌جای کارت نقدی، با استفاده از سرویس‌های اپل‌پی، اندرویدپی و سامسونگ‌پی انجام بدهند.

6 هزار دستگاه خودپرداز این بانک به‌روزرسانی شدند. البته مشتریانی که کیف پول موبایلی دارند، می‌توانند حتی راحت‌تر و با استفاده از کیف پول موبایلیشان به دستگاه‌های خودپرداز این بانک دسترسی داشته باشند. 7 هزار دستگاه دیگر نیز تا سال 2019 به‌روزرسانی خواهند شد.

خودپردازهای ولزفارگو

با به‌روزرسانی کیف پول‌های موبایلی و ادغام فناوری NFC به آن‌ها، سرعت انجام تراکنش‌ها بیشتر نیز خواهد شد. نیازی نیست تا مشتریان اپلیکیشن ولزفارگو خودشان را باز کنند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که وارد کیف پول موبایلی‌شان می‌شوند و تلفن را نزدیک یک دستگاه خودپرداز نگه می‌دارند، سپس پین کارت نقدی‌شان را وارد می‌کنند و بعد از آن می‌توانند تمام خدمات برداشت پول، سپرده‌گذاری، انتقال پول و پرداخت را انجام دهند.

ماه مارس امسال، ولزفارگو اعلام کرد که مشتریانش می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بانکداری همراه خود، به سرویس‌های تمام دستگاه خودپرداز بانک دسترسی داشته باشند. این سرویس به‌سرعت بین مشتریان محبوب شد و از همان ماه مارس، بیش از 3 میلیون تراکنش غیرکارتی روی دستگاه‌های خودپرداز بانک ولزفارگو انجام شد.

منبع: American Banker

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.