راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارپوشه اینترنت بانک حقوقی بانک ایران زمین چه قابلیت‌هایی دارد؟

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، کارپوشه اینترنت بانک حقوقی، اقدامی نوین است که تسهیلاتی برای کاربران اینترنتی را فراهم می‌کند و جهت ارائه سرویس به مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک طراحی و ارائه شده است.

این اقدام به‌منظور اشراف بر عملیات بانکی و سهولت بخشیدن در سپرده‌های حقوقی یا مشترک که دارای شرایط برداشت تعریف‌شده در بانک هستند و برداشت از آن نیازمند تائید بیش از یک نفر است طراحی شده و در جهت صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان است.

بانک ایران زمین در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان حقوقی یا مشترک اقدام به راه‌اندازی سامانه بانکداری اینترنتی ویژه این اشخاص کرده است. با توجه به اینکه تراکنش‌های انتقال وجه برای اشخاص حقوقی نیاز به چند امضا دارد بنابراین سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی، پاسخگوی مشتریان حقوقی نخواهد بود. این در حالی است که بانک ایران زمین با اقدامی جدید تحت عنوان «کارپوشه» امکان انجام تراکنش انتقال وجه به‌صورت چند امضایی و با رعایت شرایط برداشت از حساب تعریف شده در شعبه را از طریق اینترنت فراهم می‌نماید و کار را برای شخص حقوقی تسهیل می‌دهد.

مشتریان حقیقی مشترک دارای شرایط خاص و مشتریان حقوقی می‌توانند عملیات انتقال وجه را از طریق منوی انتقال وجه شروع و نسبت به تأیید یا عدم تأیید آن از طریق منوی کارپوشه اقدام کنند.

 

تراکنش‌های مالی مطابق با شرایط برداشت مبتنی بر چند امضا

سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در خصوص کارپوشه به خبرنگار تیـتر ۲۰ گفت: عملیات مالی بر مبنای اینترنت بانک با تقاضای بالایی از سوی کاربران صورت می‌پذیرد و شاهد نیاز روزافزون مشتریان حقوقی و حقیقی مشترک مبنی بر انجام عملیات مالی از طریق اینترنت بانک هستیم.

از این رو بانک ایران زمین با هدف تسهیل شرایط برای مشتریان بانک، این امکان را با قرار دادن منوی کارپوشه در سامانه اینترنت بانک محقق کرده است.

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با ورود به صفحه اینترنت بانک ایران زمین از این امکان استفاده کنند.

استاد در ادامه افزود: «تراکنش‌های مالی زمانی صورت می‌پذیرد که نخست درخواست توسط کاربر ثبت کننده انجام شود و سپس توسط امضاء داران مجاز تأیید شود بعلاوه اینکه باید شرایط برداشت محقق شده باشد، اگر بخواهیم به‌صورت شفاف‌تری توضیح دهیم قابلیتی که کارپوشه را منحصربه‌فرد می‌سازد، انجام تراکنش‌های مالی مطابق با شرایط برداشت مبتنی بر چند امضا است.»

مدیر روابط عمومی بانک همچنین درباره خدمات کارپوشه گفت: «با ایجاد این گزینه در منو، برای اشخاص حقوقی و صاحبان حساب‌های مشترک، انتقال وجه داخلی به‌صورت عادی، دسته‌ای و مستمر امکان‌پذیر است و انتقال وجه بین‌بانکی نیز به‌صورت انتقال پایای عادی، دسته‌ای و مستمر ممکن است. بعلاوه اینکه امکان چاپ گزارش درخواست‌های کارپوشه وجود دارد. در این محیط امکان تأیید، لغو، ویرایش و رد درخواست‌های ثبت‌شده هست.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.