راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اضافه شدن سه دستگاه کارت‌خوان موبایلی PAX به فهرست کارت‌خوان‌های موبایلی شاپرک

شاپرک در تاریخ 26 شهریورماه ۹۶، آخرین فهرست وضعیت ارائه تأییدیه به کارت‌خوان‌های موبایلی شبکه پرداخت کشور را منتشر کرده است که این فهرست منتشر شده به شرح زیر است.

تفاوت این فهرست نسبت به فهرست قبلی که در تاریخ 6 شهریورماه ۹۶ منتشر شده بود، این است که دستگاه‌های D200، D200Fly و D220 از برند PAX Computer Technology به این فهرست اضافه شده‌اند. این سه دستگاه تأییدیه اولیه دستگاه پایانه را از شاپرک کسب کرده‌اند.

با توجه به اینکه مطابق مستند «الزام پرداخت‌های همراه مبتنی بر M-POS»، تأییدیه نهایی به کل راهکار (دستگاه پایانه موبایلی و نرم‌افزار موبایلی مربوط) ارائه می‌شود، لازم است هر شرکت PSP جداگانه تأییدیه نهایی را دریافت کند.

2 دیدگاه
  1. نورالدین پولادوند می‌گوید

    باسلام دستگاهD220دارم که مدتی هست قطع می باشدشماره پذیرنده51018420و شماره ترمینال دستگاه04118820 می باشد خواهشمندم که همکاری فرمایید به دلیل نبودن پشتیبانی

  2. داریوش خلیفه پور می‌گوید

    با درود …‌من یک دستگاه کارتخوان جیبی d220 خریدم ..متاسفانه بعد از یک سال درب پشت کارتخوان شکسته و قابل استفاده نیست به علت دکمه روشن و خاموش که روی درب پشت نصب هست .چند بار فرستادم شاپ با هزینه رفت و برگشت پست هیچ نتیجه ای نگرفتم ..‌لطف کنید راهنمایی کنید چه طور من درب پشت و تهیه کنم…با تشکر داریوش خلیفه پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.