راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف پرداخت‌های غیرتماسی در انگلستان چقدر است و چقدر می‌تواند باشد؟

گزارشی از Barclaycard نشان می‌دهد بیش از پنجاه درصد خرده‌‌فروشان انگلستان که پرداخت‌های غیرتماسی را پذیرش می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا سقف این پرداخت‌ها تا 3.7 درصد افزایش پیدا کند.

سقف پرداخت‌های غیرتماسی در انگلستان 30 پوند، معادل 40 دلار است و فروشندگان انگلیسی امیداورند بتوانند این میزان را به 50 پوند (66 دلار) برسانند. هرچند که یک پنجم این خرده‌فروشان مایل‌اند تا سقف پرداخت‌های غیرتماسی به 100 پوند (132 دلار) برسد..

طبق این گزارش، از هر پنج خرده‌فروش انگلیسی، دو نفرشان فقط پرداخت‌های کارتی را پذیرش می‌کنند و یا قصد دارند که تا پنج سال آینده، دیگر هیچ‌گونه پول نقدی پذیرش نکنند.

درحال حاضر، 59 درصد مصرف‌کنندگان انگلستان به شیوه غیرتماسی پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهند. از این تعداد، 55 درصد این شیوه پرداختی را تنها به‌خاطر صرفه‌جویی در وقتشان انتخاب می‌کنند و 48 درصدشان هم به دلیل عدم نیاز به وارد کردن پین، این شیوه پرداخت را ترجیح می‌دهند.

بیش از یک سوم خریداران (34 درصد) همچنان پرداخت‌هایشان را با پول نقد انجام می‌دهند که البته این میزان در مقایسه با سال قبل، کاهش پیدا کرده است و 24 درصد این افراد هم ترجیح می‌دهند که به‌جای استفاده از چیپ و پین، از کارت‌های غیرتماسی برای انجام پرداخت‌هایشان استفاده کنند.

داده‌ها نشان می‌دهد که شیوه پرداخت «Touch and g0»، هفت ثانیه سریع‌تر از روش‌های مبتنی بر جیپ و پین و همین‌طور 15 ثانیه سریع‌تر از پرداخت با پول نقد است که این صرفه‌جویی در زمان، ارزش زیادی برای خریداران انگلیسی در پی خواهد داشت.

منبع: NFCworld

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.