راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران ارقام، دوره آموزشی کاربری خودپرداز برای پست بانک ایران برگزار کرد

دوره آموزشی کاربری خودپرداز در پست بانک ایران، برای چگونگی استفاده از دستگاه‌های خودپرداز ایران ارقام در راستای اجرای پروژه ملی توسعه بانکداری الکترونیک در مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، در این دوره آموزشی تخصصی دوروزه که از 20 تا 21 تیرماه برگزار شد، 15 نفر از کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات و 45 نفر از کارشناسان کامپیوتر پست بانک ایران با نحوه کاربری دستگاه خودپرداز و محصولات شرکت ایران ارقام آشنا شدند.

ایران ارقام، دوره آموزشی کاربری خودپرداز برای پست بانک ایران برگزار کرد
ایران ارقام، دوره آموزشی کاربری خودپرداز برای پست بانک ایران برگزار کرد

در این دوره آموزشی تخصصی آشنایی موضوعاتی چون شناخت سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه خودپرداز به‌صورت تئوری و عملی کار با دستگاه برای رفع مشکلات آموزش داده شد تا علاوه بر کاهش تعداد درخواست‌های تعمیر از سوی شعب، همکاران این بانک بیشتر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نوع خودپردازها آشنا شوند.

پست بانک ایران و شرکت ایران ارقام در قالب یک پروژه ملی و در راستای ایفای هرچه بیشتر مسئولیت اجتماعی خود تلاش می‌کند با راه‌اندازی و بهره‌برداری از 1000 دستگاه خودپرداز در مناطق محروم و روستایی کشور به ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی در دفاتر ICT روستایی بپردازند.

بر اساس این طرح شرکت ایران ارقام، به‌عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی ارائه‌دهنده خدمات تراکنش پولی، هزار نقطه هدف‌گذاری شده را به دستگاه خودپرداز (ATM) مجهز نموده و مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی به این دستگاه‌ها را نیز بر عهده دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.