راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین جشن عکاسان سینمای ایران با حمایت پات برگزار شد

سومین جشن عکاسان سینمای ایران با حمایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش و پات عصر روز سه‌شنبه 13 تیرماه در باغ موزه قصر برگزار شد و طی آن سحاب زریباف به خاطر عکس‌هایش از فیلم ایستاده در غبار به‌عنوان عکاس سال سینما انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، ایران کیش علاوه بر حمایت از این جشن با ایجاد بستر جدید در نرم‌افزار پات مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم را برگزار کرد. سومین نمایشگاه عکاسان سینمای ایران تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت و در این دوره از ۲ پیشکسوت عکاسی سینما، اردشیر شلیله و فرامرز بیات قدردانی خواهد شد. این جشن با معرفی نامزدها، بهترین عکاس سینما، بهترین عکاس پشت‌صحنه و معرفی استعداد نو در عکاسی سینما و همچنین قدر درانی از پیشکسوتان عکاسی سینما و چهره‌هایی که همواره نگاه ویژه‌ای به عکس و عکاسی فیلم دارند، برگزار شد.

حافظ احمدی دبیر این جشن با تشکر از ایران کیش حامی برنامه گفت: «برای ما بسیار ارزشمند است که این جشن امروز حامی دارد که بدون هیچ چشم داشتی از یک کار فرهنگی حمایت کرده است و این موضوعی است که امیدواریم برای سال‌های آینده نیز اتفاق بیافتد. به تمامی کسانی که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد مبالغ اعتباری از طریق نصب نرم‌افزار پات ایران کیش نیز اهدا خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.