راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار: راهبرد اصلی بانک انصار مبتنی بر خدمات بانکداري فناوری محور است

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار گفت: راهبرد اصلی بانک انصار در زمينه گسترش و ارتقاي فرهنگ مشتريان برای استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداري الکترونيک است.

به گزارش اداره تبلیغات و اطلاع‌رسانی بانک انصار، کاظم نراقیان معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک انصار ضمن بهره‌وری از همه امکانات کشور، تهيه و تدوين ICT MP و نقشه علمی و فنی سازمان (Road Map)، نسبت به معماری و تبدیل آن به پروژه‌های قابل اجرا برنامه ریزی نموده است. وی با بیان اینکه بانک انصار با حرکت در مرزهاي استاندارد ارائه خدمات مبتني بر بانکداري الکترونيک حرکت کرده و با داشتن کليه خدمات موجود در سيستم بانکداري الکترونيک اقدام کرده است، گفت: کليه خدمات بانکداري مدرن شامل اينترنت بانک، موبايل بانک، تلفن بانک، ايميل بانک، SMSبانک و… و خدمات بانکداري الکترونيک شامل ATM، دستگاه‌هاي POS و دستگاه‌هاي وب کيوسک در بانک انصار قابل ارائه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.