راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیرنامه دو ستاره برای تعالی به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا تعلق گرفت

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در چهاردهمین دوره برگزاری «همایش ملی تعالی سازمانی»، موفق به کسب تقدیرنامه «دو ستاره برای تعالی» شد.

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا، این شرکت که در نخستین سال از حضور خود در این همایش، موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره برای تعالی شده بود، امسال با یک پله رشد موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره شد که این موضوع نشان از مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، همکاری و همفکری تمام کارکنان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا دارد. این مهم در شرایطی است، که در سال 95 تعداد شرکت‌هایی که موفق به کسب تقدیرنامه در سطوح مختلف شده بودند، کاهش یافته است.

تقدیرنامه دو ستاره برای تعالی به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا تعلق گرفت
تقدیرنامه دو ستاره برای تعالی به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا تعلق گرفت

«همایش ملی تعالی سازمانی» که هر سال از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تعالی سازمانی برگزار می‌شود، در روز نهم اسفندماه سال جاری و با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت، محمد آقاجانی معاون وزیر بهداشت، مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف برگزار و تقدیرنامه دو ستاره برای تعالی به نیما نامداری، معاون طرح و توسعه ارتباط فردا اهدا شد.

این تقدیرنامه بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و با توجه به میزان استقرار نظام‌های مدیریتی و نگاه سیستمی جامع به تمام فعالیت‌هایی که یک بنگاه دارد و نیز تدوین، توسعه، اولویت‌بندی و جاری‌سازی برنامه‌های بهبود مبتنی بر نتایج حاصل از خودارزیابی صورت گرفته باشد، به مجموعه‌های برتر که شرایط لازم را احراز کرده باشند، اعطا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.