پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
باشگاه مشتریان ایران کیش یکساله شد
سامانه باشگاه مشتریان شرکت ایران کیش یکساله شد. این سامانه یک سال پیش با هدف افزایش وفاداری پذیرندگان و ایجاد ارتباط مؤثر میان شرکت و مشتریان راهاندازی شد. چشمانداز این باشگاه خدمتدهی به کلیه پذیرندگان ایران کیش و دارندگان کارتهای شتابی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، معصومه وکیلی رییس باشگاه مشتریان شرکت ایران کیش درباره اینکه تفاوت باشگاه مشتریان ایران کیش نسبت به سایر باشگاههای مشتریان شرکتهای داخلی چیست، اظهار کرد: «در صنعت پرداخت و بانکها، بهطور عمومی یک باشگاه پذیرندگان وجود دارد که توسط PSPها برای پذیرندگان راهاندازی میشود و یک باشگاه مجزا تحت عنوان باشگاه دارندگان کارت که از طریق بانکها برای دارندگان کارت راهاندازی شده است؛ اما باشگاه مشتریان ایران کیش هم شامل پذیرندگان و هم شامل دارندگان کارت میشود و هردو گروه میتوانند عضو این باشگاه شوند. پذیرندگان و دارندگان کارت، شیوه امتیازدهی مجزایی دارند و در قرعهکشیهای جشنواره پات ایران کیش نیز شرکت داده میشوند.»
.
محصول ویترین ایران کیش
وکیلی افزود: «یکی دیگر از نکاتی که باشگاه مشتریان ایران کیش را با سایر باشگاهها متمایز میکند، محصول ویترین این باشگاه است؛ محصولی که برای پذیرندگانمان ارائه دادیم. در این محصول، علاوه بر اینکه هدفمان رونق کسبوکار پذیرندگان ایران کیش بود بهنوعی یک کسبوکار جدید نیز برای آنها راهاندازی کردیم.»
او اظهار کرد: «محصول ویترین که زیرمجموعهای از باشگاه مشتریان ایران کیش است این امکان را به پذیرنده میدهد تا هر زمان که وارد باشگاه ایران کیش شد و پایانه فروش خودش را در حساب کاربری باشگاه تعریف کرد، بهصورت آنلاین از یک صفحه مجازی در اینترنت به مانند یک وبسایت بهره برده و محصولات خودش را معرفی کند و بتواند کسبوکار فیزیکیاش را از طریق باشگاه مشتریان به یک فروشگاه مجازی تبدیل و اطلاعات فروشگاه خودش را در وبسایتی که باشگاه در اختیارش میگذارد بهروز کند.»
وکیلی گفت: «بسیاری از خریدها بهصورت اینترنتی انجام میشود، از همین رو ما نیز این محصول (ویترین) را در باشگاه مشتریان راهاندازی کردیم.»
.
امتیازدهی به مشتریان
رئیس باشگاه مشتریان ایران کیش درباره اینکه دریک سال گذشته تا چه اندازه به اهدافی که میخواستید رسیدید؟ گفت: «شرکتهای زیادی باشگاههای مشتریان خودشان را راهاندازی کردند که در اکثر باشگاهها صرفاً امتیازهایی به مشتریان تعلق میگیرد و بر اساس آن امتیازها، قرعهکشی و جوایزی به مشتریان داده میشود که برخی از آنها نیز به شکست منجر شده است.»
او افزود: «اما همانطور که گفته شد باشگاه مشتریان ایران کیش در کنار امتیازدهی به مشتریان شیوهها و کارکردهای مختلف دیگری را نیز در نظر گرفته است.»
معصومه وکیلی ادامه داد: «باشگاه مشتریان ایران کیش برای کاربران خود از روشهای متفاوتی برای خلق امتیاز بهره برده است. بهعنوانمثال بخشی از این امتیازها و درآمدها، به خاطر امتیازهای عمومی است که به خاطر عضویت در باشگاه، تکمیل پروفایل و ثبت کارت، حساب، سالروز تولد و…به مشتریان تعلق میگیرد.
در کنار این، امتیازهای مناسبتی به خاطر مناسبتهای ملی یا مناسبتهای مذهبی نیز به مشتریان داده میشود، بخشی دیگر از امتیازات به پذیرندگان نیز امتیازهایی بر مبنای فعالیتهای تراکنشی چون تعداد و مبلغ تراکنشها و سایر فعالیتهایی است که از طریق ابزارهای پذیرش ایران کیش صورت میگیرد.»
وکیلی اضافه کرد: «برای آنکه مشتریان ایران کیش بدانند تعداد امتیازهایی که کسب میکنند تا چه اندازه برای آنها ارزش ریالی دارد امکان انتقال امتیاز به پی پات و یا همان کیف پول الکترونیکی اپلیکیشن پرداخت ایران کیش (پات) را راهاندازی کردیم تا کسانی که عضو باشگاه ایران کیش هستند در آینده بتوانند امتیازاتشان را به حساب پی پات (کیف پول الکترونیکی) خود واریز کنند.»
رئیس باشگاه مشتریان گفت: «پس از واریز امتیاز به پی پات، آنها میتوانند از طریق اپلیکیشن پات امتیاز خود را بسته به نوع علاقهمندیشان به اشکال مختلف خرج کنند.»
او همچنین به برگزاری جشنواره پات شرکت ایران کیش که تابهحال، 3 دوره آن برگزار شده است و به سه پذیرنده ایران کیش خودروی MG3 و 120 گوشی آیفون 6s اهدا شده است اشاره کرد و گفت: «جشنواره پات ایران کیش یکی از روشهای خرج امتیاز برای مشتریانی است که اهل هیجان هستند و به چیزهای بیشتری فکر میکنند آنها میتوانند با دادن امتیازات وارد قرعهکشی جشنواره پات شوند و در چهارمین قرعهکشی جشنواره پات که جایزه آن یک دستگاه خودروی آئودی و 40 عدد گوشی آیفون برای پذیرندگان و یک دستگاه خودروی MG3 برای دارندگان کارت است شرکت کنند.»
وکیلی با بیان اینکه در یک سال گذشته باشگاه مشتریان توانسته تا موفق به برقراری ارتباط دوسویه بین شرکت ایران کیش و پذیرندگان و دارندگان کارتهای شتابی شود، گفت: «هدف اصلی باشگاه مشتریان در آینده تمرکز ویژه بر پی پات (کیف پول الکترونیکی) که یکی از قابلیتهای اپلیکشین پات (اپلیکیشن پرداخت موبایلی ایران کیش) است خواهد بود.»
کلیه دارندگان کارتهای شتابی و تمامی پذیرندگان ابزارهای ایران کیش میتوانند با پذیرش قوانین و مقررات مصوب این باشگاه و با ورود به بخش عضویت نسبت به ثبتنام در این سایت به آدرس club.irankish.com اقدام کنند.