راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهدای تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره به بانک سامان

بانک سامان در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره را با تأیید و امضای رییس سازمان ملی استاندارد ایران از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت درباره این جایزه گفت: «در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که توسط سازمان ملی استاندارد ایران و با همکاری انجمن مدیران کیفیت ایران انجام شد، بانک سامان برای مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در گروه محصولی مالی، بیمه و لیزینگ موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت با تایید و امضای رییس سازمان ملی استاندارد ایران شد.»

اشتهار به کیفیت
مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان تصریح کرد: «پیش از این بانک سامان در چهارمین و پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامه‌های اهتمام و اشتهار به کیفیت شده بود.»

تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره ازسوی نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بانک سامان اهدا شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.