راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان انتخاب نام برای اپلیکیشن پرداخت موبایلی مبنا کارت آریا در نمایشگاه الکامپ

به گزارش روابط عمومی شرکت مبنا کارت آریا، شرکت مبنا کارت آریا در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برای انتخاب نام اپلیکیشن پرداخت موبایلی خود از نظرات و ایده‌های عموم بازدیدکنندگان از غرفهٔ شرکت و متخصصان حوزه فناوری و پرداخت استقبال خواهد کرد.

.

مسابقه فراخوان نام اپلیکیشن پرداخت موبایلی

در راستای بهره‌بری از نظرات و پیشنهاد‌های مشتریان و مردم در محل غرفهٔ شرکت در سالن ۳۵ مسابقه‌ای جهت فراخوان نام اپلیکیشن پرداخت موبایلی شرکت مبنا کارت آریا برگزار خواهد شد و به افرادی که در این فراخوان شرکت کرده و نام مناسبی پیشنهاد بدهند جوایزی اهدا خواهد شد.

در نهایت پس از پایان نمایشگاه و داوری اسامی پیشنهاد شده از پیشنهاددهنده نام منتخب در مراسم رونمایی از اپلیکیشن پرداخت موبایلی تقدیر و جایزه ویژه‌ای به او اهدا خواهد شد.

.

مسابقه عکاسی

همچنین چندین مسابقه و سرگرمی و برنامه جذاب دیگر با جوایز متعدد برای بازدیدکنندگان در غرفه مبنا کارت آریا در الکامپ ۲۲ برپا است.

مسابقه سلفی در غرفه مبنا کارت آریا و انتشار آن در صفحه اینستاگرام با تگ کردن صفحه اینستاگرام مبنا کارت آریا به آدرس www.instagram.com/mabnacardaria و استفاده از هشتگ #مبناکارت_الکامپ یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه است که همراه با جوایزی خواهد بود.

منتظر حضور همه همکاران و بازدیدکنندگان در سالن ۳۵ غرفه ۳۲۵ هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.