راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن ماناپی در نمایشگاه الکامپ

نسخه جدید اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض ماناپی که امکان ویجت شارژ سریع به همراه تعریف کدهای اختصاصی برای دریافت جایزه را فراهم می‌کند، در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت اتیک، شرکت اتیک همانند سال‌های گذشته در بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صنایع الکترونیک و کامپیوتر حضور دارد و محصولات و دستاوردهای مرتبط با این حوزه را به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

ارائه جدیدترین نسخه اپلیکیشن «ماناپی»، معرفی راهکار وفاداری مشتریان (XRM) و سرویس پرداخت شناسه دار «سیناپس» از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ است.

mana-1000-way2pay-95-07-13

اپلیکیشن ماناپی یک نرم‌افزار موبایلی امن برای خرید شارژ و پرداخت قبوض است که در دو نسخه اندروید و IOS به بازار عرضه شده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند با وارد کردن کدهای خاص، از تخفیف‌ها و شرایط ویژه‌ای برای خرید شارژ یا دریافت جوایز استفاده کنند.

راهکار وفاداری مشتریان (XRM) یکی از خدمات ارزش‌افزوده پرداخت است که این شرکت در اختیار پذیرندگان درگاه‌های پرداخت الکترونیک قرار می‌دهد. پذیرندگان درگاه‌های پرداخت الکترونیک می‌توانند با ایجاد باشگاه مشتریان وفادار، شرایط بهتری را برای نگهداشت مشتریان قدیمی یا جذب مشتریان جدید فراهم کنند.

سرویس پرداخت شناسه دار سیناپس اتیک این امکان را به مشتریان می‌دهد تا از طریق قبض معتبر در شبکه بانکی، پرداخت را شناسه دار و از طرفی بتوانند راحت‌تر پرداخت‌ها را شناسایی کنند.

غرفه شرکت اتیک در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران و بیرون از این سالن، از 25 آذرماه تا پایان زمان برگزاری یعنی 28 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.