راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتیک اکوسیستم پرداخت خود را معرفی می‌کند

اتیک با همراهی شرکت ارونتک، مرکز نوآوری فناپ و شرکت تایوانی کسلز به‌عنوان حامی طلایی در دومین نمایشگاه «تراکنش» حضور می‌یابد و جدیدترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای خود در حوزه پرداخت الکترونیکی را معرفی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتیک، این شرکت با به نمایش گذاشتن راهکارها و محصولاتش در حوزه پرداخت خرد نظیر راهکار جامع مدیریت پرداخت خرد (پیوند)، راهکار هوشمند مدیریت حمل‌ونقل عمومی، راهکار جامع کارت هوشمند سازمانی و سامانه مدیریت فروش و باشگاه‌داری توچال به تراکنش می‌رود. همچنین ارونتک در اولین حضور نمایشگاهی‌اش قصد دارد توضیحاتی را درباره مراحل تولید خود به مشتریانش ارائه دهد.

در کنار این دو شرکت، مرکز نوآوری فناپ هم با دو محصول «فاندوران» و «وین وین» فضایی از غرفه را به خود اختصاص داده است. فاندوران یک بستر تأمین مالی جمعی است که از ایده‌ها و پروژه‌های خلاقانه حمایت می‌کند و وین وین نیز اپلیکیشنی برای پرداخت موبایلی است که به‌منظور ایجاد و گسترش اکوسیستم پرداخت موبایل در کشور طراحی شده است.

همچنین پنل بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنایع مالی و بانکی با مدیریت شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ روز اول در محل برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

حسین اسلامی، قائم‌مقام مدیرعامل فناپ و محمد نژادصداقت، مدیرعامل اتیک نیز روز سوم نمایشگاه در سمینار کارت و پرداخت به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین برگزاری کارگاه تجاری پرداخت خرد، زیرساخت‌ها و ابزارها و سه کارگاه ارائه محصول در روز پایانی نمایشگاه از دیگر برنامه‌های اتیک در این نمایشگاه است. نمایشگاه «تراکنش» از ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.