راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

20 درصد مشترکین آمریکایی از سیستم‌های پرداخت غیرتماسی استفاده می‌کنند

بسیاری از مشترکین آمریکایی با پرداخت‌های غیر تماسی و موبایلی ناآشنا هستند؛ در کشور آمریکا تنها ۲۰ درصد از مردم از سیستم پرداخت غیر تماسی مانند اندروید پی، اپل پی و سامسونگ پی جهت انجام خرید از فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

بر اساس پژوهش انجام شده در سال اخیر، باوجوداینکه سیستم پرداخت غیر تماسی در بین مشترکین از درجه رضایتمندی مناسبی برخوردار بوده است، بااین‌حال این سیستم برای بیشتر مردم آمریکا ناآشناست. بیش از 75 درصد از مردم آمریکا حاضر هستند حداقل نیمی از خریدهای خود را از سیستم پرداختی به‌جز سیستم غیر تماسی انجام دهند.

این در صورتی است که پرداخت‌های غیر تماسی در کشورهایی چون استرالیا و انگلستان رشد قابل‌توجهی داشته است، اما پرداخت‌های موبایلی دستخوش محدودیت‌هایی شده است. این پژوهش که توسط شرکت Creative Strategies انجام شده است و در همایش Money2020 در لاس‌وگاس ارائه شده است نشان می‌دهد که در کشور آمریکا مردم بیشتر زمانی از پرداخت‌های غیر تماسی استفاده می‌کنند که فروشنده گزینه دیگری را در اختیار آن‌ها قرار ندهد. علاوه بر این، بسیاری از مردم در هر سه کشور به دنبال آن هستند تا فروشندگان مزایای امنیتی استفاده از پرداخت غیر تماسی را به آن‌ها اطلاع دهد.

در صورتی که بیش از 85 درصد از استرالیایی‌ها و در حدود 80 درصد از انگلیسی‌ها از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند. این بدان دلیل است که بسیاری از آمریکایی‌ها هیچ آشنایی با روش‌های مختلف پرداخت غیر تماسی ندارند.

منبع: پایگاه خبری بانکداری الکترونیک / NFC World

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.