راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تری کوردِیرو؛ نوآور خدمات مالی

تری در حال حاضر رئیس مدیریت محصول – تحول گروه بانکداری لویدز است. او یکی از 50 چهره نوآور و قدرتمند در خدمات مالی دیجیتال اروپا معرفی شده است. او در نوشتن کتاب فین‌تک، اولین کتاب حوزه فین‌تک که به‌صورت کرادسورس نوشته شده، همکاری کرده است.

او بیش از 15 سال تجربه در مدیریت محصول، طراحی راهکار و Proposition Development در حوزه فناوری‌هایی مانند بانکداری همراه/معماری پرداخت و طراحی نرم افزار دارد. او پیش از اینکه به گره لویدز بپیوندد، در بانک سلطنتی اسکاتلند (RBS) رئیس بخش طراحی راهکار برای موبایل بود. در این نقش تری هدایت راهبردی را و ارائه سرویس بانکداری همراه خرد RBSG (شامل نَت‌وست) را برعهده گرفت. به عنوان رئیس بخش طراحی راهکارهای موبایل، تری متخصص طراحی معماری کسب‌وکار و طراحی راهکار اپلیکیشن همراه بخش بانکداری خرد RBS بود که 2 میلیون کاربر فعال داشت.

او سال 2015 به لویدز پیوست. خودش در این باره می‌گوید: «من به گروه بانکداری لویدز پیوستم تا برهم‌زننده باشم. برای اینکه خودمان را از برهم‌زنندگی عوامل خارجی محافظت کنیم، ابتدا باید ذهنیت موجود خود را تغییر دهیم.»

نقشش در تیم مدیریت محصول را این‌گونه شرح می‌دهد: «نقش من ایجاد محصولات نرم‌افزاری است که برپایه حل مشکل مشترک در سراسر بانک طراحی و ساخته شده‌اند. این به این معناست که باید کاربردهای مختلف را درک کنم و به تجربه مشتری به معنای واقعی نزدیک شوم.»

تری با اشتیاق از آینده بانکداری می‌گوید: «در نتیجه توسعه فناوری دیجیتال و تغییر انتظارات مشتریان، بانکداری در حال تبدیل شدن به دنیایی متفاوت در آینده است، حتی در پنج سال آینده. به سال 1991 برگردید. هیچ کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که دنیا 25 سال آینده چگونه خواهد بود و بعد اینترنت ظهور کرد.»

تری کوردِیرو که در مدرسه کسب‌وکار برونل MBA و بازاریابی خوانده است اکنون در این زمینه‌ها تخصص دارد: مدیریت محصول، بازاریابی محصول، توسعه محصول، استراتژی مشارکت، استراتژی محصول، مخابرات، اپلیکیشن‌های موبایل، خدمات موبایل، نوآوری، بانکداری همراه، NFC/غیرتماسی، پرداخت همراه و طراحی راهکارهای موبایل.

منبع: هفته‌نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.