راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیوید کول با کوله باری از تجربه درباره EMV به ایران می‌آید

دیوید کول بیش از ۲۰ سال است که در بطن صنعت پرداخت بین‌المللی به فعالیت‌های گسترده‌ای مخصوصا در حوزه EMV پرداخته است. از سوابق و فعالیت‌های مرتبط او در این حوزه می‌توان به این موارد اشاره کرد: «مدیر تیم فنی مهاجرت به EMV و مجری اولین تراکنش مبتنی بر این استاندارد در بانک‌های “Lloyds”و“TSB” انگلستان از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ میلادی»، «پیاده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای مهاجرت به EMV در “Menatep Bank”روسیه درسال ۱۹۹۸ میلادی»، «مجری و مدیر ۱۷ تیم مستقل در پروژه بزرگ مهاجرت به EMV  برای امریکن اکسپرس در سال ۲۰۰۲ میلادی»، «پیاده‌سازی مقدمات استفاده از کارت‌های تراشه‌دار بر پایه EMV در کلیه ترمینال‌های پرداخت “Rabo Bank” هلند و “CEC Bank” رومانی» و «مدیریت پروژه اپلیکیشن پرداخت دوگانه (دبیت/کردیت) VISA در انگلستان از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ میلادی.» (+)

دیوید کول
دیوید کول

دیوید کول همچنین مشاور بسیاری از نهادها و شرکت‌های پرداختی در دنیا بوده است؛ از جمله شرکت‌هایی که او مشاوره آن‌ها بوده است می‌توان به مسترکارت، ویزا، آمریکن اکسپرس، سیتی، آی‌بی‌اِم، ورایزن، شِل و بارکلیز اشاره کرد.

دیوید کول در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه پیش روی برای کارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV به ایران می‌آید. این رویداد دو روزه  توسط دبیرخانه دائمی ایکوبیگ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع ‌انسانی سازمان مدیریت‌صنعتی برگزار می‌شود. (+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.