سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دستور رئیسجمهور، طی نامهای رسمی از دبیر شورای عالی فضای مجازی خواسته است گزارشی روشن درباره وضعیت سیمکارتهای موسوم به «سیمکارت سفید» ارائه شود.
این درخواست پس از آن مطرح میشود که رئیسجمهور در روزهای گذشته از صدور دستور برای بازگرداندن سیمکارتهای سفید به وضعیت عادی خبر داده بود. وزیر ارتباطات نیز در مکاتبه با دبیر شورای عالی فضای مجازی، پیگیری این موضوع را در چارچوب مسئولیتهای سیاستگذاری کلان این شورا دنبال کرده است.
