راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه اول گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته توسط شرکت خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک در رتبه‌بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موفق شد رتبه اول در بازدهی فروش گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را از آن خود کند. در رتبه‌بندی امسال بیش از 800 شرکت حضور داشته‌اند که نسبت به تعداد 604 شرکت حاضر در رتبه‌بندی سال گذشته، رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

شرکت‌های برتر منتخب، در 29 گروه صنعتی مختلف طبقه‌بندی‌شده و ۲۸ شاخص ازجمله رشد فروش، فروش سرانه، ارزش‌افزوده، دارایی، سودآوری، بازده فروش، رشد صادرات و … در انتخاب این شرکت‌ها مدنظر قرار گرفته است.

بر همین اساس، شرکت خدمات انفورماتیک علاوه بر احراز رتبه اول میزان بازدهی فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته، موفق شده است از نظر شاخص میزان فروش نیز، رتبه 121 را در جمع 500 شرکت برتر، کسب نماید.

جایزه این بخش توسط معاون اجرایی رئیس‌جمهور به آقای دکتر فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش که به‌عنوان نماینده شرکت خدمات انفورماتیک در این مراسم حضور داشت؛ اهدا شد.

isc-index-way2pay-94-11-10

گفتنی است سازمان ‌مدیریت صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را انجام می‌دهد. در گزارش نهائی این طرح، ضمن ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، افق روشن‌تری از فضای کسب‌وکار اقتصادی کشور در اختیار مدیران، سیاست‌گذاران و پژوهشگران قرار می‌گیرد تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور پیدا کنند.

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.