امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه سپهر، صادرات و ایرانسل در الکامپ ۲۰۲۴

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه سپهر، صادرات و ایرانسل در الکامپ ۲۰۲۴

در سومین روز از بیست و هشتمین دوره نمایشگاه الکامپ، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان بانک صادرات ایران، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با حضور مدیران عامل این سه شرکت به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، این تفاهم‌نامه با هدف بررسی و اجرای طرح «Mobile Payment» و توسعه خدمات نوین پرداخت مبتنی بر شماره تلفن همراه مشترکان ایرانسل منعقد شد. بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، طرفین ضمن همکاری برای ایجاد کیف پول دیجیتال، از ظرفیت اپلیکیشن‌های خود برای ارائه خدمات مشترک و توسعه راهکارهای نوین بانکی و فناورانه بهره خواهند گرفت.

در این مراسم احمد پیشگاه‌زاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر؛ محسن سیفی‌کفشگری، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات و علیرضا رفیعی، مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌های این سه‌جانبه را امضا کردند. این همکاری، گامی در راستای هم‌افزایی ظرفیت‌های بانکی و ارتباطی کشور برای ارتقای تجربه مشتریان در حوزه پرداخت دیجیتال محسوب می‌شود.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/knuu کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی