راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ال‌جی می‌خواهد سرویس پرداخت موبایلی راه‌اندازی کند

سرویس‌های پرداخت موبایلی روزبه‌روز محبوب‌تر و رایج‌تر می‌شوند و در حال حاضر پلتفرم‌های مختلفی این سرویس را ارائه می‌دهند. اپل، گوگل و سامسونگ از همان ابتدا به سراغ این بازار رفتند و حالا ال‌جی هم می‌خواهد همین مسیر را دنبال کند.

ال‌جی در نظر دارد این ماه سرویس پرداخت موبایلی خودش را راه‌اندازی کند. ال‌جی این موضوع را به خبرگزاری Korea Times تأیید کرده است. در حال حاضر این شرکت مشغول بستن قرارداد با شرکت‌های بزرگ کارت اعتباری در کره‌ی جنوبی است. درباره‌ی جزییات مربوط به نام رسمی این سرویس و تاریخ راه‌اندازی آن هیچ اطلاعاتی وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که ال‌جی از تکنولوژی NFC استفاده خواهد کرد یا MST. سامسونگ از این نظر یک برتری دارد زیرا هر دو تکنولوژی را پشتیبانی می‌کند.

باوجود سرویس‌های پرداخت موبایلی بزرگی مثل اپل، گوگل و سامسونگ، رقابت برای ال‌جی در جذب تراکنش‌های مالی دشوار خواهد بود؛ اما با توجه به این‌که این بازار هنوز در مراحل اولیه‌ی رشد قرار دارد، امکان موفقیت برای ال‌جی وجود دارد. این شرکت برای تشویق مردم به استفاده از سرویسش باید اقدام متفاوتی انجام دهد.

احتمالاً این سرویس در گوشی LG V10 قابل‌استفاده خواهد بود، زیرا جزو معدود گوشی‌های این شرکت بوده که به اسکنر اثرانگشت مجهز است.

زهرا غلامی

منبع: The Korea Times / دیجی‌کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.