راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مانیرو در نمایشگاه ایران اکسپو، برای تمامی ۳۵۰۰ مهمان خارجی این نمایشگاه، توریست کارت صادر می‌کند

علی قنبری، مدیر پروژه توریست کارت مانیرو در گفت‌وگو با راه پرداخت از برنامه این شرکت برای صدور ۳۵۰۰ کارت گردشگری رایگان ویژه مهمانان خارجی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵ خبر داد؛ اقدامی برای تسهیل تجربه مالی و بهبود دسترسی گردشگران خارجی به خدمات پرداخت در ایران

نمایشگاه ایران اکسپو که به‌عنوان نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور شناخته می‌شود، امسال در هفتمین دوره خود از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و میزبان شرکت‌هایی از سراسر کشور و بازدیدکنندگانی بین‌المللی است. شرکت مانیرو نیز با حضور در این رویداد، از برنامه‌های خود برای حمایت از گردشگران خارجی رونمایی خواهد کرد. علی قنبری، مدیر پروژه توریست کارت مانیرو در گفت‌وگو با راه‌پرداخت، درباره حضور این شرکت در هفتمین دوره از این نمایشگاه، برنامه‌های مانیرو برای این رویداد و ابتکار ویژه صدور توریست کارت رایگان برای ۳۵۰۰ مهمان خارجی این نمایشگاه صحبت کرد. در ادامه، مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید.


نمایشگاه ایران اکسپو و اهمیت حضور مانیرو


علی قنبری، مدیر پروژه توریست کارت مانیرو ابتدا درباره اهمیت نمایشگاه ایران اکسپو و حضور مانیرو در این رویداد صحبت کرد و گفت: «ایران اکسپو یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه کشور است که توجه بسیاری از تجار و بازدیدکنندگان خارجی را جلب می‌کند. حضور مانیرو در این نمایشگاه با هدف معرفی خدمت توریست کارت مانیرو به‌عنوان ابزاری ایمن و کاربردی برای مدیریت پرداخت‌های سفر در ایران صورت گرفته است. ما با همکاری ایران اکسپو، مهمانان خارجی را قبل از ورود به کشور و طی فرایندی قانونی و رسمی احراز هویت می‌کنیم. ما می‌خواهیم با معرفی توریست کارت که ابزاری برای مدیریت هزینه‌های سفر در ایران است، تجربه‌ای راحت برای این کاربران فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند به راحتی پرداخت‌های خود برای خرید حضوری یا آنلاین از فروشگاه‌ها و بسترهای داخلی کشور را مدیریت کنند.»


برنامه‌ها و خدمات مانیرو در نمایشگاه ایران اکسپو


طبق صحبت‌های قنبری، مانیرو ضمن حضور در نمایشگاه امسال به معرفی خدمات خود از جمله توریست کارت مانیرو، خدمات ارزی و راهکارهای پرداخت برای گردشگران می‌پردازد. او توضیح داد: «از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنم تا از غرفه مانیرو در نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کنند. همچنین آمادگی خود را برای گفت‌وگو و همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری و فین‌تک نیز اعلام می‌کنیم.»

به گفته قنبری، این نمایشگاه به دلیل نمایش توانمندی‌های صادراتی کشور، فرصتی ویژه برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود و زیرساخت لازم برای تبادلات تجاری و حضور تجار خارجی را فراهم می‌آورد. او گفت: «هدف ما این است که با معرفی و ارائه خدمات مانیرو، امکان سفر و گشت‌وگذار آسان در شهرها و مناطق مختلف ایران را برای گردشگران خارجی فراهم کنیم و تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به ایران برای آن‌ها خلق کنیم. شرکت مانیرو تصمیم گرفته که علاوه بر ارائه خدمات کارت گردشگری به آن‌ها، به‌عنوان یکی از غرفه‌داران در نمایشگاه حضور یابد و فضایی برای همکاری‌های مشترک با شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه گردشگری ایجاد کند تا راهکارهای جدیدی برای ارائه خدمات به گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند یا ایرانیانی که قصد سفر به خارج از دارند را توسعه دهد.»


ابتکار صدور کارت گردشگری برای ۳۵۰۰ مهمان خارجی


یکی از اقدامات برجسته مانیرو در این رویداد، صدور رایگان کارت گردشگری برای ۳۵۰۰ مهمان خارجی ثبت‌نام‌شده در این نمایشگاه است. قنبری در این خصوص گفت: «کارت‌های گردشگری که معمولاً با هزینه‌ای حدود ۱۰ یورو ارائه می‌شوند، به صورت رایگان در اختیار مهمانان خارجی حاضر در این نمایشگاه قرار خواهد گرفت و خدمات به طور کامل به این افراد ارائه خواهد شد تا در طول سفر خود در ایران، هیچ مشکلی در زمینه پرداخت هزینه‌های آنلاین نداشته باشند و بتوانند تجربه‌ای مطلوب از این سفر کسب کنند.»

او درباره خدماتی که مهمانان خارجی با این کارت‌ها دریافت می‌کنند، گفت: «با توریست کارت مانیرو این امکان برایشان فراهم می‌شود تا با اطمینان خاطر، پرداخت‌های خود در ایران را انجام دهند. برای ارائه خدمات بهتر، ما در طول برگزاری نمایشگاه در محل حضور خواهیم داشت تا از این کارت‌ها پشتیبانی کنیم. همچنین، در بدو ورود این عزیزان در فرودگاه‌ها و ورود به هتل‌ها، کارت‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم تا از همان ابتدا بتوانند مدیریت مالی سفر خود را با این کارت‌ها آغاز کنند.»

مدیر پروژه توریست کارت مانیرو با اشاره به خدمات دیگری که در کنار توریست کارت ارائه می‌شود، توضیح داد: «خدماتی که به این افراد ارائه می‌شود، علاوه بر کارت گردشگری، شامل یک پنل است که گردشگران می‌توانند حساب کارت خود را مدیریت کنند و تراکنش‌هایشان را در اپلیکیشن مانیرو مشاهده کرده و از جزئیات آن به زبان خودشان مطلع شوند. این اقدام برای اولین‌بار در کشور رخ می‌دهد که یک شرکت خدمات مالی و کارت گردشگری را به‌تمامی شرکت‌کنندگان خارجی یک نمایشگاه ارائه می‌دهد.»

قنبری توضیح داد که این نمایشگاه از نظر تعداد بازدیدکنندگان خارجی، جزو رویدادهایی است که بیشترین مخاطب بین‌المللی را در طول سال به خود اختصاص می‌دهد و ازاین‌جهت اهمیت بسزایی برای آنها دارد. او گفت: «ما با همکاری نزدیک با مجموعه برگزارکننده این رویداد، این اتفاق را رقم زده‌ایم تا خدمات با کیفیتی را به تمام ۳۵۰۰ مهمانان رسمی ارائه دهیم. از چندین هفته قبل، فرایند آماده‌سازی کارت‌ها و ثبت‌نام مهمانان را آغاز کرده‌ایم. در زمان برگزاری نمایشگاه نیز تیم پشتیبانی مانیرو در محل حضور دارد و کارت‌ها نیز از بدو ورود در فرودگاه‌ها و هتل تحویل داده می‌شود. ما تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا این خدمات با بهترین کیفیت به گردشگران ارائه شود.»

طبق صحبت‌های او، احراز هویت مهمانان به صورت رسمی و قانونی، آماده‌سازی کارت‌ها، ثبت‌نام این افراد و دریافت اطلاعاتشان، همگی از ۲۰ روز قبل آغاز شده و به‌تدریج طی چند روز، این کارت‌ها برای همه بازدیدکنندگان خارجی این رویداد آماده می‌شود تا در طول نمایشگاه بتوانند برای پرداخت هزینه‌های هتل، تاکسی، اپلیکیشن‌های ایرانی، خرید در بازار، شارژ تلفن همراه و خرید بسته‌های اینترنتی از آن استفاده کنند و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. او توضیح داد: «شفافیت ورودی و خروجی حساب‌های این افراد نیز این اطمینان را به آنها می‌دهد که مدیریت کیف پولشان کاملاً در اختیار خودشان است و می‌توانند با خیال راحت مبالغ مورد نظر خود را به این کارت‌ها واریز کنند و امنیت آن را به ما بسپارند.»

قنبری درباره ویژگی‌های کارت گردشگری مانیرو بیان کرد: «ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد محصول مانیرو در کارت گردشگری، آن را به محصولی ویژه در این حوزه تبدیل کرده است. صدور این کارت به‌صورت رایگان برای همه شرکت‌کنندگان رسمی ثبت‌نام‌شده در این نمایشگاه، این امکان را به آنها می‌دهد که از بدو ورود، کارت مانیرو را در اختیار داشته باشند و دیگر دغدغه‌ای برای پرداخت‌های خود نداشته باشند.»


خدمات مانیرو برای بازدیدکنندگان شخصی از رویداد


او درباره برنامه مانیرو برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه ایران اکسپو افزود: «علاوه بر همکاری مشترک با نمایشگاه برای ارائه کارت‌های گردشگری به همه گردشگران و بازدیدکنندگان این رویداد، ما قصد داریم غرفه‌هایی در نمایشگاه برپا کنیم تا به مهمانان خارجی و یا افرادی که به‌عنوان گردشگر یا بازدیدکننده خارجی به نمایشگاه می‌آیند، خدمات توریست کارت ارائه دهیم. درواقع علاوه بر مهمانان رسمی نمایشگاه، ما به بازدیدکنندگان خارجی که به‌صورت شخصی از نمایشگاه بازدید می‌کنند نیز این سرویس را ارائه خواهیم داد. از آنجا که این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ایران و فرصتی برای نمایش توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های ایرانی است، ما در طول نمایشگاه آماده هستیم تا به همه گردشگران خارجی و بازدیدکنندگان، این خدمات را ارائه دهیم تا دغدغه مالی کمتری در طول سفرشان داشته باشند و بتوانند با اطمینان خاطر مبالغ مورد نظر خود را به ما بسپارند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.