راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت انگلیسی ارائه دهنده راهکارهای مالی مای‌سیس به ایران می‌آید

شرکت انگلیسی ارائه دهنده راهکارهای مالی مای‌سیس (Misys)، اعلام کرد طرح توسعه‌ای متمرکز بر خاورمیانه و آفریقا در نظر دارد، ورود به ایران به‌محض کنار رفتن تحریم‌ها طی چند ماه آینده در برنامه‌های این طرح است.

مدیر اجرایی امور خاورمیانه و آفریقای شرکت نرم‌افزاری مای‌سیس می‌گوید: «این شرکت پتانسیل رشدی در کشورهای جی سی سی با شروع از عربستان می‌بیند. از مدتی پیش طرح خود را در عربستان آغاز کردیم. در امارات شرکای خوبی داریم و همراه با رشدی که در این محل مشاهده شد، نیاز قطعی به داشتن شرکای بیشتر هست.»

وی در مصاحبه با گلف نیوز گفت: «سرمایه‌گذاری در ایران را از مدتی قبل آغاز کرده‌اند و اجرای آن به زمان بعد از تحریم مربوط است. ما نیروی انسانی خود در ایران را استخدام کرده‌ایم و آماده آغاز فعالیت هستیم. در چند روز آینده خبرهای لغو تحریم‌ها از آمریکا خواهد رسید؛ بنابراین کاملاً آماده‌ایم. هیچ چیز مانع فعالیت ما با مشتریان امروز نمی‌شود تنها مسئله فروش محصولات است که به دلیل تحریم ممکن نیست. سفرهای ایران، ملاقات با مشتریان و درگیر کردنشان را آغاز کرده‌ایم.»

این شرکت که راهکارهای مالی تولید می‌کند، همچنین برای توسعه منطقه آفریقا را در نظر دارد و در این راستا نیز اقدامات مشابهی انجام داده است. بعلاوه مصر و لبنان ازجمله کشورهایی هستند که پتانسیل رشد خوبی برای این شرکت دارند.

منبع: اخبار بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.